even iets laten weten...

A

Anoniem

Guest
velen van jullie zullen mij niet kennen.
ik ben hier ongeveer 3 weken geleden gestopt met het forum. vanwege vakantie
heb een week geleden een miskraam gehad maar het gaat nu een stuk beter.
ik had mezelf beloofd hier even niet meer te komen, maar dat blijkt moeilijker dan gezegd.
mijn vriend en ik willen er weer voor gaan.
we waren ongeveer 5 weken zwanger maar toch is het altijd even verdrietig.
omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn wil ik even kwijt dat ik niet op alles zal reageren, wat ik voorheen wel deed, en dat ik ook wel eens lang weg kan blijven.
voor de zwangeren: super! gefeliciteerd en geniet er lekker van!

en voor de rest, succes en ik spreek jullie.
bedankt voor de mensen die mij gesteunt hebben tijdens het zwanger worden en na vorige week, ik heb er super veel aan gehad.
dikke knuffel voor iedereen!

Hoi fiepke ik ken je nog wel hoor!!!
wat ontzettend vervelend voor jullie van die mk.... hoe is het er nu mee??

Oook ik reageer niet altijd maar lees meestal iedere dag wel even.
mijn nod is over 3 dagen   maar heb gister wat bruine afscheiding gehad met afvegen.. heb ik anders nooit!!!
buik rommelt ook een beetje met vlagen , ga er dus maar van uit dat wij weer voor de volgende ronde doorgaan nr 15 alweer ..pfffff. krijg als ik ongie word een hsg onderzoek volgende week... we wachten maar af

liefs Daan

Lieve Fiepke,

Ik bewonder je instelling, je bent een sterke vrouw!

Liefs Andrea

Hoi feipke,

Wat goed van je dat je al beter voelt, geef het de tijd!!
Dat heb je gewoon nodig!!! Hoe is het lichamelijk met je???
Hoop goed!!! Ik hoop voor je dat er weer betere tijden aanbreken voor jullie!!!
En vindt het fijn als je af en toe eens hier komt kijken!!!
Succes met alles!!!

Liefs Sandy

bedankt voor de lieve reacties,
vooral die van jou andrea, dat geeft me weer extra kracht om door te gaan en weer aan de gang te gaan, dank je.
das wel al lang daan, ik hoop stiekem toch voor je dat ze weg blijven, laat je iets weten?
en sandy, hoe is het met jou?

met mij verder fysiek ok.
even intiem detail, gisteren weer voor het eerst sex gehad sinds de mk en ik moet zeggen dat het allemaal goed ging haha, kan er niets anders van maken.
geen pijn, heb ik ook niet gehad tijdens de mk alleen bloedverlies en ongi krampen, maar dan niet pijnlijk.
maandag ga ik weer werken, probeer nu van alles te doen, wil weer gaan sporten enz want dan ben je in ieder geval bezig he.
nou jullie allemaal heel veel succes, en daan, ik duim voor je!

Ha terug,

Goed om te lezen dat je alles weer oppakt knap hoor!!!
Maar pas wel op soms komt de klap ook wel nog wat later, wil je niet bang maken of zo!!!

Met mij gaat het goed opzich heb nu 2 keer mijn ongi gehad en we mogen er weer voor gaan!!!
Alleen vandaag voel ik me een beetje raar, duizelig en zweverig, maar ja wacht wel af!!!

Jij doe het rustig aan en succes en sterkte verders oké!!!!

Liefs Sandy

Hoi lieve Fiepke,
Wat leuk om weer eens wat van je te lezen. Alleen het onderwerp is minder leuk.
Balen zeg dat het mis is gegaan!!! Je was er zoooo blij mee.
Ook ik ken je natuurlijk nog wel. De mensen die hier al langer zijn zijn op de
achtergrond nog wel aanwezig. Ik iig wel. Het gaat allemaal zo snel met nieuwen
en zwangeren die verdwijnen. Dat kan ik ook niet altijd bijhouden.
Ook ik zit minder op het forum, anders gaat het me te veel bezighouden net als bij
zovelen.
Ik ben trots op je dat je het al zo snel weer aandurft!! Echt supergoed!!
Natuurlijk geld dat ook voor je mannetje. Fijn dat het klussen goed ging.
Ik ga nu ook weer voor jou duimen dat het snel weer raak mag zijn!!
Oh ja ik ben inmiddels mijn 5e ronde ingegaan..... Was niet erg teleurgesteld ik had
het al aangevoeld dat het kwam. Bovendien heeft mijn vriendin ook net een mk achter
de rug, dus best heftig. Die is gisteren gecureteerd.
Ik hoop jou en andere bekenden nog vaak te spreken en dat we mooi samen naar
het zwangerforum kunnen...
Liefs melanie

bedankt voor de lieve reacties
ik heb er veel om gehuild, vooral de eerste   dagen, daarna ging het stukje bij beetje verder.
ik probeer het gewoon achter met te laten en het te zien als een ongesteldheid, oftewel een ronde die niet raak was, omdat dat voor mij een manier is om weer door te gaan.
ik moet wel, want als ik in de put ga zitten kom ik in een trap terecht, en dan gaat het alleen maar slechter, dus met positieve moed, ergewoon weer tegenaan.
ik probeer er nu alleen minder mee bezig te zijn want ik merk dat dat juist het wachten moeilijk maakt, ik ga gewoon verder met mijn leven.
ik ga volgend jaar trouwen, dus dat is iets waar ik me nu op kan richten.
bedankt en tot snel,
oh ja succes hihi

Terug
Bovenaan