Even iets leuks!

A

Anoniem

Guest
Ik kijk net in mijn kast en zie de resten liggen van de rollen Rolo's die ik vorige week opgegeten heb. Dat was in mijn ongi week. Neem ik 1 rolo dan meteen een hele rol. En niet kijken naar hoelaat het is hoor, nee gewoon wanneer ik trek heb, dus ook om half 9 'smorgens! Dat zijn mijn zondes als ik ongesteld ben....

Nu was ik benieuwd....wie heeft dat ook en wat eet je dan??? Ik ben benieuwd of er iemand nog iets gekkers heeft dan een rol Rolo in de ochtend ( en een om 10 uur en een om 11 uur en....een zakje bestaat uit 5 rollen, dus tel uit mijn extra kilo's)

Wie oh wie??

Hahaha!
Ja ik ook hoor!
Alleen is het bij mij nog veeeeeel erger, hahah!!!

Ik werk in een lunchroom en zo'n beetje alles wat we daar serveren gaat er dan in!
Niet echt iets specifieks, gewoon alles!!!
En dan maakt het niet uit of het ochtend, middag of avond is....
Broodje kroket s'morgens om 10 uur is best lekker!

Liefs Elke

oja ik ook hoor...vorige week nog een reep chocola om 9.30..I love Chocola hahahahaha.. Nu ben ik niet echt dik dus kan het hebben maar oh wat voelde ik mij zwaar na die reep hahahahaha..Is echt erg hoor soms..dan moet je iets gewoon hebben!!!

liefs!!

Euhhh.... Een pak Bastogne om 6 uur 's ochtends als ik net mijn ogen open heb.

Vreemd genoeg, haha? Bij mij valt het eigenlijk altijd wel mee. Een paar keer per jaar val ik ten prooi aan ongi-eten.

Zit nu 5 dagen na mijn i en heb mega honger de hele dag. Dat zal wel met de temperatuur buiten te maken hebben denk ik. Heb ik ff wat extra brandstof nodig!

Liefs Daisy

Hoi,

Haha ik heb het ook hoor dat ongi eten, helaas ben ik al te zwaar en moet er dus echt om denken dat er niet meer bij komt dus ik mag altijd een keer zondigen en dan drink ik liters water!!

Oh gelukkig ben ik niet de enige hahaha!!
Had ik ook niet gedacht hoor-:)

Ach, het is ook een mooi excuus eens lekker te snacken. Gelukkig kan ik het hebben maar te veel lekkere dingen zijn niet goed, dat weten we allemaal. Maar soms....hhmmmmm

Terug
Bovenaan