even illegaal forummen

A

Anoniem

Guest
Ik ben eigenlijk aan het werk maar moet even ontspannen, en hoe kan dan beter dan bij jullie (haha)

Ik ben me vanavond rot geschrokken, er was een client van ons weggelopen. Een meisje van laag niveau in een rolstoel. Wat hebben we gezocht(met wel 10 man)  op een gegeven moment hebben we zelfs de politie maar gebeld. Na drie kwartier is ze gevonden op een flinke afstand van hier. Ik sta nog te trillen.

Liefs sandra

Jeetje dan schrik je je eigen helemaal kapot
Ik ben heel blij dat ze terug gevonden is.
Maar kan het wel geloven dat je nog aan het nashaken ben

Liefs Ilse mv Danique

Ja dan zit de schrik er zeker goed in zeg!!
Je weet dan vaak van gekkigheid niet waar je moet zoeken.. Die paniek en onmacht is ook vreselijk..

Maar lees je eigen topic nog maar eens terug, dan heb je ontspanning genoeg.
Ik citeer:"..er was een client van ons WEGGELOPEN. Een meisje van laag niveau in een ROLSTOEL".

Wij hebben ook vaak situaties op het werk die flinke spanning met zich mee brengt, en door dit soort flauwe humor lachen we vaak de spanning van ons af.  Bij een situatie die achteraf goed is afgelopen mag je best een grapje maken  Tis een stukje ontlading...

Maar goed werk geleverd Sandra!!

Esmé mv Kay

Goh Esme, wat weet je het weer mooi te verwoorden. Ik had ook al gelezen dat een meisje in een rolstoel was weggelopen, maar wilde geen opmerking plaatsen omdat ik bang was dat het niet goed zou over komen. Het is natuurlijk een hele nare situatie (die gelukkig goed afliep).

Groetjes,
Ellen mv Julian

ik had dat vanavond ook toen ik de politie aan de telefoon had, Maar als je zegt er is een client weg gereden dan denken ze misschien aan een auto. En het was ook niet echt gepast (en mijn hoofd stond er ook niet naar) om daar een grapje over te maken.

Maar daisy ik kan wel wat hebben hoor, dus kom maar op met die opmerkingen.
Ik zal het nog even goed doen "er was een client weggereden

Liefs sandra

Ellen, lekker zeggen wat je denkt!! Want dát ben je namelijk..
Het is alleen even kijken hoe je het "verpakt". Bij de een kan het wat directer als bij de ander.. dan is een kwestie van aftasten en een beetje lef hebben.. Want soms is dat namelijk best eng! Vooral als je het niet gewend bent..
Maar als je intenties niet kwestend zijn zal niemand dat ook als dusdanig ervaren!

Dus gooi het in de groep hahaha!!
En als je mijn reactie nu vervelend vind mag je dat ook gewoon zeggen, kan nu eenmaal niet ieders vriend zijn hahaha..

Esmé mv Kay

Wat dacht je van weggerolt??
Of had ze zo'n stoere electrische kar? Dan is het rijden ja.. of scheuren?

Die opmerking maak je ook niet op het moment zelf.. Maar meestal als je na een situatie nog even bij elkaar zit om "na te praten" over wat er is gebeurd..

Ik zat het zo te lezen en dacht.. Best een ramp ja, want het is jullie verantwoording, maar tegelijk is er een wonder gebeurd!! Ze zit in een rolstoel en toch weggelopen... Geweldig hihi.

Wij maken op mn werk ook wel eens grappen over zulk soort dingen, maar moe er niet aan denken als het echt gebeurd. Gelukkig zitten wij op de eerste verdieping en ziet de persoon bij de receptie de cliënt nog voorbij komen.

Terug
Bovenaan