Even inbreken: hier ook spreidbroekjes??

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje van iemand van het voorjaar 2007-forum:
Ik wil graag weten of hier kindjes zijn met spreidbroek en of jullie het gebruik langzaam hebben opgeschroefd, of meteen zoveel mogelijk aangedaan hebben??
Ons is namelijk tegenstrijdig advies gegeven en nu weten we niet wat we precies zullen kiezen...

Hoi,
Mijn dochtertje heeft ook een spreidbroek gehad en wij hebben hem gelijk zoveel mogelijk aan gedaan. Dat was ons ook gezegd en het lijkt me dat je kleintje dan ook zo snel mogelijk er aan went.
Succes,
Sil

mijn dochter heeft ook een spreidbroek maar heb het meteen aan gedaan ze vond het helemaal niet erg en ik probeer het ook zoveel mogelijk aan te laten.
groetjes

hallo,
mijn dochtertje heeft hem 9  maanden omgehad, ik zal het gelijk goed doen, niet opschroeven.
ik heb hem altijd 23 uur per dag omgehad, zo werkt hij het best en heb je kans dat je er sneller van af bent.
succes ermee.
groetjes janneke

Bedankt voor de reacties!! Ik heb de gulden middenweg gekozen. Na vrijdag van 07.00-19.00 met een kleine te hebben gezeten die echt iedere keer helemaal overstuur was, was ik 's avonds kapot (en hij ook). Omdat ik de volgende dag ook graag zijn steun en toeverlaat wilde zijn, heb ik hem 's nachts uitgedaan. Hij heeft hem die dag dus 12 uur aangehad.
Gisteren heeft hij hem 18 uur aangehad en vandaagkrijgt hij hem 21 uur aan en morgen 24 uur. Zo heb ik het toch een beetje opgeschroefd, maar wel snel.
Ik las ook op de site van de vereniging voor  heupafwijkingen dat bij jonge kindjes vaak geadviseerd wordt om het op te bouwen (en dat het eigenlijk zelfs helemaal  niet geschikt is voor kindjes onder de vijf maanden), ook in verband met spierpijn.
Vandaar dat ik de gulden middenweg heb gekozen...

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! Want een huilend kind is verschrikkelijk.
Ik ben blij dat ik het vol gehouden heb om hem zoveel mogelijk aan te doen, want zij was er met 3 mnd al vanaf.
Heel veel succes
Sil

Terug
Bovenaan