Even is klagen over iets totaal anders :-)

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Tgoh kan het echt niet uitstaan he,heb weer zo een mailtje gekregen dat je zo naar iedereen moet doorsturen...
Deze keer ging het over een meisje van tien dan dus kanker zou hebben en geld wilt inzamelen voor de operatie,hoe meer mailtjes hoe meer geld...
Ik had er dus zo  al een paar doorgestuurd,ook in die aard maar toen wel naar de afzender een berichtje gestuurd om  mijn steun te betuigen maar kreeg dus toen een mail trug dat dit een flauwe grap was van iemand,nu vandaag kreeg ik dus die over dat meisje met kanker en wou toch effe weten voor ik het weer naar iedereen stuurde of het dus wel klopte en had een mailtje gestuurd en weer krijg ik het antwoord dat dit dus niet waar is...
Ik kan mij hier echt zo druk in maken he,hoe kun je nu plezier hebben om zoiets te doen???
Die mensen  snappen echt niet wat het is om zoiets dan echt mee te maken he,met zoiets spot  je toch niet?
Zoals de meesten onder jullie weten is men petekindje van juist drie zwar verbrand over heel zen lichaam in de derde graad en ja  is het nu omdat  ik in deze situatie zit dat ik mij er zo druk over maak ik weet het niet maar wou dit nu toch even zeggen hoor.
Ah  ja,ondertussen is het al iets beter met men petekindje hoor,is uit coma en is nu ook al opgewekter maar zal nog veel moeten geopereerd worden en ja zal het heel zen leven meedragen...
Wat wel  heel erg is is dat er een hartafwijking gevonden is,hij had dit normaal al voor het  ongeluk  en ja zal binnenkort ook een hartoperatie moeten ondergaan:-(
Ik heb toen tegen men zus gezegd,neem dit niet verkeerd op maar we mogen  het mss een geluk bij een ongeluk noemen dat hij zich heeft verbrand,klinkt echt wel cru ik weet het maar anders was die hartafwijking nooit ontdekt of mss als het te laat  was.
Stel dat hij een hartinfarct krijgt en je weet niet goed wat dit is en eer da ambulance er dan is en zo was het mss  fataal geweest.
Hij  heeft veel  pijn en zo  maar ik heb toch zoiets in mij van dit moest gwn gebeuren gwn voor het  feit dat die afwijking nu ontdekt is...
Niet dat ik hem dat toewens hoor maar je zal wel begrijpen wat ik bedoel.
Binnen twee maand mag hij naar een revalidatiecentrum aan de kust,is wel moeilijk om hem dan te bezoeken maar zou mss in het weekend  naar huis mogen  en we doen naturlijk wat het beste is voor hem he.
In  september komt hij op telefacts,ik laat nog wel weten wanneer dit zal zijn   voor als er mense zijn die het willen zien ofzo.
Liefs orchideke  

Hoi Orchideke,

Ik kan me best voorstellen dat je je opwind over dat soort mailtjes.

Vind het ook nergens op slaan. Ik ben altijd bang dat ik het over
mezelf af zal roepen als je dat soort dingen doet, laat staan verzint,
dan spoor je niet helemaal.

Ik ben blij dat je petekindje toch een beetje opknapt.

Alhoewel het vast heel zwaar is voor hem en zijn ouders. En natuurlijk jullie als familie. En ja, ik begrijp wat je bedoelt...

Groetjes,

Vanessa

Hey vanessa,

Bedankt voor je reactie,mja is wel allemaal niet gemakkelijk maar je het enige wat we kunnen doen is afwachten zeker he....
Men zus zei ook dat er van de week op de afdeling nog een kindje is binnen gebracht van net acht maand dat er dus ook heel erg aan toe is,dat zijn echt dinge dat je niet mag aan denken he maar spijtig genoeg gebeuren ze wel...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan