Even jammeren.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.
Ik kom even jammeren. Kom net terug van een babyborrel.De eerste van onze groep vrienden. Een andere vriendin vertelde dat ze 14 weken zwanger is..Balen, balen en nog eens balen. Had niet verwacht dat het zo zwaar zou gaan vallen. Kon nog net mijn tranen bedwingen. Het wordt iedere maand moeilijker lijkt het wel...

En als je dan ook nog 100x te horen krijgt dat wij nu wel aan de beurt zijn wordt mijn zin er niet veel beter op...
Ze moesten eens weten.

Deze week maar hard klussen en dan maar hopen..

Nou, dit lucht in ieder geval al een beetje op.

tot vlug( met betere zin)

Ha Oby,

Rot he dat dit je toch meer doet dan je zou verwachten had hier eerst niet zo'n last van moest als ik dan bij vriendinnen kwam die al kinderen hebben of net waren bevallen er wel meer aandenken maar na een dag zakte dit wel weer weg.

Maar nu we er dus echt meebezig zijn doet het soms echt zeer zo ook gisteren, zijn een dagje met onze vrienden naar de dierentuin geweest ze hebben 2 (kleine) kindjes en het was echt heel gezellig had echt een naar gevoel van dit wil ik ook, dat jongentje pakte vaak onze hand vast en riep dan kijk kijk daar een.... en dan moesten we meelopen en vond het heel leuk.

En er waren zoveeeeeel kindjes daar in de Zoo en ik zei tegen mijn man ik wil ook!!! ...ja maar dat is een kwestie van afwachen ( en klussen ) natuurlijk!

s'-avonds kwam mijn hoog zwangere schoonzusje, slik, en die had een heel leuk boekje gehad voor de laatste loodjes want ze wil nu echt gaan bevallen het duurt nu allemaal te lang die 9 maanden en ze wilde vertellen dat het zo leuk geschreven was, zegt ze ach ja jij bent niet zwanger.... je weet niet wat ik bedoel met dit alles ...
nou moest ff mijn traanjes wegslikken ben nu heeeeel gevoelig voor dit soort dingen als tegenprestatie heb ik lekker een broodje met Filet American op gegeten waar zij hele erg zin in heeft maar nu dus niet mag ,.. gemeen he is het enige wat ik kon doen om mezelf weer een beetje op te vrolijken, snif dus snap heel goed wat je bedoelt Oby!

Succes met klussen en ook ik ga vanavond beginnen!! en ook voor ronde 7 net als jij! dus hopelijk hebben we deze maand geluk!!

Groetjes: Chili x

Hé Oby en Chili,

Het is ook niet eerlijk verdeeld in de wereld hè. Maar jullie tijd komt ook, echt, hou moed! En dan kijken al die mensen om je heen jaloers naar jullie, omdat jullie zo'n schattig klein baby'tje hebben...

Trouwens wel een rare opmerking van je schoonzus, Chili. Op z'n minst niet erg tactisch. Die wraakactie zij je gegund... Ik vind 'm wel creatief, hihi!

Liefs, Inge

Hoi Inge,

hihhi bedankt,

Nou moet ik wel zeggen dat ze het wel heeeel gaaf zou vinden als ik ook zwanger zou worden, ze vraagt er af en toe ook om, leuk neefje/nichtje om met haar kindje te spelen en ze kocht laatst een positietruitje waarvan ze dacht dat ik dat ook leuk zou vinden als ik zwanger ben om aan te trekken, ze zei: ik koop de kleding waarvan ik denk dat jij het ook leuk vind dus da's erg lief. Ze zei het dus niet om me pijn te doen ofzo maar ze weet niet dat het nu gevoelig ligt bij mij omdat ze niet weet dat we er zo mee bezig zijn.

Ze heeft echt geen idee dat we nu bezig zijn want we, mijn man en ik zeggen telkens dat we niet echt willen en als ik in mijn ongi tijd zit neem ik een pilsje als ze erbij zijn en zo hebben zij en haar man dus echt geen idee van onze 'grote klus' dat maakt het voor ons wel leuker.

Oooh ik kan haast niet wachten om het ze te vertellen mocht het ooit zo ver komen die gezichten, verheug me er echt op lijkt me zo leuk! wat zullen ze opkijken en heel blij zijn voor ons.
Maar voor mij kwam het gewoon ff wat hard aan op dat moment.

Liefs Chili x

Terug
Bovenaan