Even jullie advies..

Hi meiden,

Ik ben nu 17 weken, zoals een paar van jullie weten waren de eerste 12/13 weken een ramp en was ik doodziek, met 2x opname.
Daarna de griep, 2 weken. Ook daar weer van genezen.
Sinds een paar weken last van me bekken, dit was nog wel te doen. Gynaecoloog zei vorige week ook dat het, het begin van bekkeninstabiliteit is. Fijn, maar goed je krijgt het erbij.
Sinds gisteren doet één been zo ontzettend pijn, kan hem soms niet eens voor de ander zetten. Ook kan ik huilen van de pijn. Iemand er ervaring mee in deze mate?

Thx en x

meid wat een pech heb je toch allemaal zeg! dat is ff flink balen!.. kan ik er zelf niet over mee praten over bekkeninstabiliteit... maar een vriendin van mij heeft er ook last van gehad tijdens zwangerschap, liggen zitten en lopen is niet fijn... je weet gewoon niet wat je moet doen... toen heeft ze wel fysio gedaan, heeft deels wel geholpen bij haar... Is er al fysio geadviseerd bij je?

veel sterkte meid!

Hey meis!!

Ja de verwijsbrief voor fysio ligt klaar. Daar ga ik morgen even een afspraak bij maken. Wat je zegt, lopen en zitten is vreselijk...bah!
Thx voor je advies..;)
Hoe is het verder met jou?
X

O das mooi dat je dat al hebt! en hopelijk zal het je goed helpen!

ja gaat wel goed opzich... had weer een paar dagen zonder de medicijnen geprobeert maar wilt nog niet echt lukken zonder over te geven... dus morgen weer aan de pilltejs haha..dan voel ik me ook beter en morgen heb ik vroege dienst... kan je dat niet echt gebruiken haha...

hey meid!

vervelend zeg! ben je net opgeknapt van het een, begint het ander weer...

Ik herken je verhaal, en zelf ben ik net thuis van de fysio :S bij mij hangt mijn bekken scheef, en ik kan ook moeilijk lopen... GRRRRRR nu veel en vaak fysio, een bekkenband, en voorlopig niet werken. Sorry gaf antwoord op jou vraag, maar begin zelf te klagen..

Succes!

Liefs,

Zeker naar de fysio!!! Die kan de pijn misschien wat verlichten en ook tips geven qua houding en wat je wel en niet kan doen... Het klinkt ook wel een beetje als ichias... (weet niet precies hoe je het schrijft) naar ik had dat met Danique.(de een zei bekkeninstabiliteit en de ander ichias). Ik had zo'n last van mijn bil en been zodat ik niks kon zonder pijn. Fysio heeft echt geholpen!!! Heel veel succes en sterkte meid.. Hoop echt dat t snel beter met he gaat!!!

Terug
Bovenaan