even jullie mening en ervaring.. overtijd of..?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben sinds maart gestopt met de pil.
Had toen netjes een cyclus van 28 dagen en toen 20 en mijn laatste 24dagen.

Nu zit ik al op dag 34 van mijn cyclus.
Heb bijna nergens last van.. alleen af en toe beetje ongi gevoel dat na paar uurtjes weer ineens weg is.
Ben wel gauw moe , borsten zijn gegroeit en zo nu en dan soort van kramp in mijn borsten. En als ik op mijn onderbuik druk bij me eierstok(kant blindedarm) dan doet dat beetje pijn.

Ben nu ook ineens heel erg verkouden. Ben net bij de HA geweest en heb dus zomaar ineens voorhoofd holte ontsteking en luchtwegen infectie.

Ik durf dus niet te testen ik heb 6 juni getest toen ik mijn menstruatie ongeveer zou moeten krijgen maar die was negatief.

1juni had ik beetje bruinverlies heel licht en beetje buikpijn.
4juni had ik het zelfde alleen beetje beige achtig.

Ben niet misselijk of iets.. heel af en toe dat ik me ineens 5min niet lekker voel en dat is het dan.

Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?
En wat kan het zijn?

groetjes , Esmaraldaa

Ja herkenbaar.... ik was toen wel zwanger. Die beige afscheiding kan ook heel goed een teken zijn... ik heb dat bij alledrie de zwangerschappen gehad.

Toch nog eens testen... misschien heb je te vroeg getest.

Duimen draaien dus!

Ik zou toch testen en als daar niets uitkomt het eens bij de huisarts voorleggen. Het zouden zwangerschapsklachten kunnen zijn

hee, ben jij toevallig ook lid van zwangerschapsforum? Volgens mij is dit hetzelfde bericht hihi! Ik had daar al gereageerd..

Oh echt waar?
Bij hoeveel dagen overtijd had jij een positieve test in je handen?
En merkte je ook nog niks aan je lichaam?

Muisv.
ja klopt hahaha! Toevallig!
vind het altijd fijn om van meerdere meiden iets te horen! Grappig joh:p

Terug
Bovenaan