even kennis maken ik ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer op dit forum zitten spieken naar ervaringen etc. en heb mij nu ook aangemeld op het forum om te babbelen over zwanger worden.
Ik ben 24 jaar en wil dolgraag een kindje mijn man wil ook erg graag maar iedere keer als ik het onderwerp aankaart dan wil ie er niet over praten.
Soms plaagt hij me en zegt dat we stoppen met de pil om het te gaan proberen maar zodra het erop aan komt kruipt ie snel weg.
Wie kent dit ook ?? en hoe kan ik hem het best benaderen om een goed open gesprek over kinderen aan te gaan??

He hallo
Ik ben ook nieuw hier. Maaare ik heb het zelfde probleem gehad ben een gesprek aangegaan met mijn man wat hem op dat moment tegenhield. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij op dat moment bang was over onze financien en onze huisveting di heus wel in orde waren maar hij vond het erg eng als er op dat moment een kleintje bij kwam. toen hebben we afgesprokendat we het een half jaar zouden laten rusten en er dan nog is over te hebben. Uiteindelijk begon hij er zelf over en nu zijn we anderhalf jaar later begonnen. en we staan er nu ook allebei 100% achter. Probeer er gewoon af en toe op een luchtige manier over te praten. groetjes pam

Terug
Bovenaan