Even kennismaken

Hallo allemaal,

Ik heet Florinda, woon in Best bij Eindhoven in Noord  Brabant,  ben nieuw hier en ben zo'n 2 weken geleden 40 geworden.  14 juni.
Hiermee ben ik zo te zien de oudste aanstaande moeder hier.

Verder ben ik kerngezond en dolgelukkig want nu  ben ik zwanger van mijn 6e poging en ons eerste kindje.
15 weken inmiddels en alles gaat prima.
Op alle zwangersschapskwaaltjes na, maar daar klaag ik niet over.
Ze geven me de gerusstelling dat alles nog steeds goed gaat.

2 echo's bij de gynaecoloog en een bezoekje verloskundige met doptone en een goed kloppend hartje hebben we deze keer al mee mogen maken.
Voor het eerst!
Maar het blijft spannend!
Er is dus voor iedereen nog hoop achter de horizon!

In 1997 ben ik gestopt met de pil en na 8 maanden telde ik de eerste keer aan.
Zwanger worden ging makkelijk zat (als je er maar niet teveel mee bezig bent) maar zwanger blijven was het probleem. Na wk 6 hield het telkens op voor ons.
5x. Dan vergaat je echt alle hoop.
Ook al zeiden de artsen dat ons niks mankeerde en dat het pure pech was.

Nu, zomaar onverwacht, terwijl we er eigenlijk al niet meer op rekenden telde ik weer aan na anderhalf jaar. Ook omdat ik gewoon weer de vruchtbare periodes omzeilde omdat ik er even  geen zin meer in had.
Ons frutselke hield daar echter geen rekening mee,  regelde een verlate eisprong  en kondigde zich aan rond de verjaardag van Luc. 22 maart. ook 40 geworden.
Luc wilde geen cadeautje, zei hij, maar ik weet beter nu
En als alles gaat volgens planning worden wij nieuwbakken ouders rond 28 december. Een drukke maand die we altijd hebben willen vermijden...
Als dat geen toevalligheden zijn, weet ik het ook niet meer.
Maar wij zijn er heel blij mee.

Ik wens iedereen hier veel succes, met de volgende tips:  probeer niet te hard en geef de hoop niet op!

Groetjes,
Florinda

Meid,

van harte!

Wat zal jij dit als een kadootje ervaren zeg. Super gewoon.
Wat een lijdensweg heb jij achter de rug. Hoe heb je het volgehouden?

Maar jouw verhaal geeft wel ook aan, dat het voor ons vrouwen inderdaad niet geheel onverstandig is om ruim op tijd pogingen te gaan wagen.

Ik wens je heel veel geluk met de op komst zijnde baby, en dat jullie maar een heel mooi kerstkadoi mogen krijgen dit jaar.

Liefs
Miep

Terug
Bovenaan