Even kennismaken!!!! ;-)

Hi meiden,

Ik zal mijzelf ook eens voorstellen, ik ben 31 jaar en zwanger van ons eerste kindje, waar we super blij mee zijn. Ik werk in het basisonderwijs, dus elke dag van die kleintjes (onderbouw) om mee heen.

Om in mei onze eigen kleine vast te mogen houden is een zeer grote wens! Maar ik voel me ook onzeker, want voel me eigenlijk niet zwanger, amper last van de welbekende kwaaltjes! Alleen de moeheid herken ik. Aan de ene kant moet ik hier blij mee zijn, maar het maakt me soms ook onzeker. Maar het zal er vast bij horen (wat onzeker bij de eerste zwangerschap).

Volgende week hebben we een intake bij de verloskundige, spannend hoor! Alles is nieuw en onbekend.

Ik vind het erg leuk om jullie berichten te lezen en erg fijn om vragen, belevenissen met jullie te kunnen delen!

Liefs

:)

die onzekerheid gaat vast vanzelf over, als de kwalen komen...
Eigenlijk willen we allemaal kwalen hebben om te weten dat de zwangerschap goed verloopt, en als we ze niet hebben zijn we onzeker hihi,,
en als we ze dan eenmaal hebben denken we hadden we ze toch maar niet

Liefs Linda

Hoi,
Heel bekend verhaal. Een paar jaar geleden voelde ik me precies zo. Hoewel ik wel last had van allerlei kwaaltjes, kon ik het niet geloven (en bleef maar volhouden dat ik gewoon ziek was). De eerste echo had ik echt nodig om het te accepteren.
Achteraf had ik wel eens gewild dat ik meer van de zwangerschap had genoten, maar op dat moment lukte dat echt niet. Ik hoop dat de afspraak bij verloskundige / echo jou kunnen helpen,
succes, sterkte, maar vooral ook veel plezier

Van harte gefeliciteerd!
Ik heb ook (bijna) geen kwaaltjes!
Dat had ik bij onze eerste ook niet.
Wel ben ik moe na een drukke dag.

Maak je geen zorgen!
Geniet er maar lekker van!
Liefs

Terug
Bovenaan