even klagen, alweer jeuk......

Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie veel kwaaltjes? of is het allemaal goed te doen?

Ik heb de laatste paar dagen zo'n jeuk, over het hele lichaam, zo akelig..... Er is al bloed geprikt, als er iets mis met mijn lever zou zijn zou de gynaecoloog bellen, ik heb niets gehoord, dus het zal wel goed zijn, maarja, al met al is die jeuk er nog wel, vooral 's nachts. Ik slaap al zo slecht ivm maagzuur, dit kan er ook nog wel bij, bah! Ik heb creme met menthol erin gekregen, dat werkt een beetje. En nieuwe capsules tegen maagzuur, hoop dat dat werkt. Ben al overgestapt op caffeinevrije koffie.

En er is deze week een stuk van mijn kies afgebroken, dat is inmiddels door de tandarts hersteld, maar dat was ook niet echt prettig.

Nou, dan is er alleen nog het vocht in mijn handen, voeten waar ik last van heb, en mijn bekken staat niet goed, maar verder gaat alles prima!

Hebben jullie een leuke koninginnedag gehad? Wij zijn even de stad in geweest, daar waren allemaal bandjes, even een ijsje gehaald met onze 2 kereltjes, heerlijk!

Fijn dat ik hier even mag klagen......

Groetjes

klaaguurtje hahaha ja dat komt er nu wel bij

op vermoeidheid na viel het mee, maar madameke heeft een groeispurt gehad, dus meer maagzuur, meer rake trappen en slagen in blaas en ribben, meer druk op bekken.

Irritanste is heupgewrichten, dus niet het bekken. die doen nachts zeer, moet regelmatig omdraaien om beetje houdbaar te houden, half uurtje wandelen is er niet meer bij.

Vandaag heel veel buikpijn gehad, werd echt even bang maar waren mijn darmen die in de knel zitten.
Met rustig rondwandelen werd het gelukkig minder en vaak naar de wc om te proberen, aambeien had ik altijd wel eens last van maar tot nu toe viel het mee, vandaag een jeukertje is gewoon irritant. Lijkt alsof alles ineens in 2 dagen tijd knel is komen te zitten.

Zo dat was vandaag, had idd even wat te klagen, maar ja wie weet gaat het morgen weer helemaal beter, kleine schopt goed dus daar is niks mis mee hihihihi

Wil ook niet teveel klagen bij de mensen om mij heen, ben veel te blij dat ik zwanger ben en alles goed gaat. Heb vorig jaar bij mijn beste vriendin nog van dichtbij een heel ander verhaal meegemaakt

haha wat heeeeerlijk!!
ff klagen!! Hmm nou ben ondertussen 32,2 weken zwanger, begin vocht vast te houden net als jullie! (heb al 1 maat grotere schoenen gekocht!!) ik pas geen leuke zomerkleding meer.... het favoriete speeltje van onze kleine meid is mijn rib aan de rechterkant dus moet standaard een beetje scheef naar links hangen.... halverwege de dag wil ik eigenlijk t liefst in bed kruipen....en snachts wordt iik tegenwoordig wakker tussen 3 en 4!

maar voor de rest is het gelukkig nog steeds erg leuk!!
ondanks dat ik nix meer pas.... heb ik wel een supermooi rond buikje en ben ik echt niet zo dik als ik dacht want anderen hebben veeeeel meer buik. Zolang de kleine mn rib niet zo vaak raakt, dan vind ik t eigenlijk ook wel weer superleuk dat ze zo vaak schopt.
ach eigenlijk valt t ook allemaal wel mee! maar t lucht soms zo op om ff te klagen!

groetjes

heerlijk ff klagen maar dames nog 4 weken en da begint onze maand wat is het toch snel gegaan en de eerste juni baby is al geboren met zijn alle duimen dat hij het zo goed blijft doen
en wat de kwaaltjes betreft ik herken ze niet van de vorige zwangerschappen en nu trek ik het al niet meer met nog 6 weken te gaan maagzeur pijn in me rug dikke enkels en voeten niet kunnen slapen en toch zo moeeeee ble en dan nog het vooruitzicht dat de kids vakantie hebben normaal heerlijk maar nu ff niet dus maar och wat is het toch heerlijk die schopjes nou ja schoppen en een buik die van links naar rechts beweegt hier geniet ik dan weer heerlijk van
meiden succes met de laatste loodjes en vooral blijven genieten

hoi,
hier ook zo 1.heb me jeuk nu best onder controle.
smeer me in met olie en daarna evt met vette creme van me kids.die hebben ze via de huisarts gehad.
zit verder niks in.dus uh moeders kan het ook mooi gebruiken,.
maagzuur,hou op wordt er gek van,100x plassen in een nacht of ik ben klaar wakker.of die maagzuur te remmen.ga straks weer een dosis zantac halen.
niks helpt,al eet in de tussen de middag warm,of ik eet niks het komt gewoon.
heupen gaan up en downs.30 april ben ik amper weg geweest,kon niet lang op me benen blijven staan.
afgelopen weekend ging het wel aardig met die bekken.het gaat goed met die kleine dat is belangrijk.
moet nu alleen oppassen met uit bed stappen,sta dan weer zwak op me benen.dit had ik in me vorige zwangerschap ook.zakte ik zo door benen.
nog een maand dan is het JUNI.
vind ondanks al dat geklaag hihihi dat het toch best wel hard gaat.
gr marjan

Terug
Bovenaan