Even klagen hoor dames

Hoi meiden,

Ik moet echt even klagen en me frustraties eruit gooien. Dus als je daar geen zin in hebt, lees dan niet verder hoor.

Momenteel baal ik echt even weer van de zwangerschap. Ik heb erge pijn in me bekken en rug. De nachten zijn dus ook echt waardeloos. En overdag ben ik er natuurlijk ook nog gewoon voor yordi. Pfffff van mij mag het zwanger zijn wel weer voorbij zijn, dat ik lekker me kleintje heb en me eigen lichaam weer terug.

Dan heb ik ook nog eens dat de laatste tijd niks loopt zoals het hoort te gaan. Ik ben alphahulp, maar per 1 jan is dat veranderd en bestaat dat niet meer. je kon dan in loondienst komen. Ik alle papieren ingeleverd( ergens in nov al) Begin jan maar eens gebeld met mijn leidinggevende waarom ik nog geen contract had ontvangen. Moest maar naar P&O bellen, bel ik daar heen, hebben ze niks van mij daar en maken hun alleen de contracten en gaan hun niet over het aannemen van personeel. Ik moest me leidinggevende maar weer bellen. Dus ik dat weer gedaan, zegt ze wat P&O zei, jah dat ik jullie moest bellen. je snapt het al van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat ik ergens duidelijkheid kreeg. Weer opnieuw alle papieren bij me leidinggevende ingeleverd op stel en sprong moest dat gebeuren. Ondertussen heb ik nog steeds geen contract gezien. Al meerdere mails er achteraan gestuurd. Ik moet deze week nog werken en volgende week en ga dan met verlof. Mijn zwangerschapsuitkering is dus ook nog niet geregeld. Ik wordt er zooooo moedeloos van!!!!!!!

Met de geboortekaartjes liep het eerst ook al niet zoals we wouden. Had een mooi kaartje uitgezocht, wij naar de drukkerij. Komen we daar, werd ons verteld dat ze voorlopig geen nieuw werk aan namen, omdat haar man ziekelijk was. Nou jah niks aan te doen natuurlijk, maar jah toen moesten we opzoek naar een nieuwe drukkerij. Gevonden, maar die had een andere collectie kaartjes, dus konden we ook nog eens een ander geboortekaartje uitzoeken. Gelukkig wel een mooie gevonden en donderdag is ( als het goed is) onze proefdruk klaar.

Pfffff meiden, ik heb het echt helemaal gehad.
Me lichaam is op, ik ben zelf op, en over me werk ben ik al helemaal moedeloos. Ben benieuwd hoe de laatste weekjes zullen gaan verlopen.

Liefs marielle 32w1d.

PS sorry voor me geklaag

Jeetje zeg, daar zit je echt niet op te wachten zo vlak voor je verlof! Ik zou er echt op staan dat je leidinggevende je hierin helpt. Heb je er al collega's over gesproken? Ik hoop echt dat het snel opgelost wordt en dat het geen burocratische ellende wordt.
Ik merk zelf dat mijn wereldje toch steeds kleiner wordt. Dit soort dingen zijn dan super vervelend!
Op je strepen staan en desnoods met de hoogste baas bellen om dit snel te regelen hoor!
Fijn dat het geboortekaartje toch geregeld is..scheelt weer he..
Nog ff volhouden, niet te hard werken de laatste week en accepteren dat het zwaarder wordt. We zijn inmiddels hoog zwanger he :).
Sterkte meid! x Taraneh

hey Marielle,

sjee ja jou zit het ook niet echt mee!
kan me voorstellen dat je er dan zo moe van wordt!
Fijn he..die medelevende medemensen op het werk.pfffff!!!
ik kan ook wel uren klagen en huilen om alles!
ik heb echt ontzettend last van mn bekken en rug..mijn nachten zijn als een hel..ik slaap maar amper en moet wel mooi weer op tijd op om Jari naar school te brengen enzo..
dus ben ook echt op!!!
ik kan geen stap meer zetten zonder pijn..en dat is o zo frustrerend! min fysio zegt ook maar sja ik kan ook niet meer veel voor je betekenen..whaaaaaaaaa!!!! ik vind het ook echt niet meer leuk het zwanger zijn nu ..ik kan gewoon niet meer genieten door alle pijn.
moet pas over 1week weer terug naar de gyn,maar die gaat weer de volle lading krijgen..MET tranen!!! ik hou dit echt geen weken meer vol zo.iedereen in mijn omgeving zegt.. ik kan jou niet meer terug kim! ik voel me ech een wrak gewoon..

pfff intussen oook alweer een heel klaag verhaal geworden!
we zullen elkaar maar beetje meten steunen,dat we (gelukkig) niet de enige zijn!

heeeel veeel sterkte meid!!

Liefs Kim 34.1

Tja het lijkt wel alsof leiddinggevend Nederland geen gevoel heeft voor zwangeren ofzo. ik heb ook allerlei gedoe en mijn leidinggevende is nota bene vrouw en zelf moeder (wel al oma inmiddels)
* zucht *

sommige dagen lijkt inderdaad alles tegen te zitten he.
Ik denk dan maar aan het einddoel en dat relativeert meestal wel wat (lukt ook niet altijd hoor)
inmiddels ook geaccepteerd dat dit soort dagen erbij zitten en dat het dan gewoon even niet gaat, dat scheelt wel!
en tja inderdaad die laatstje loodjes he!
Succes!!!!
xMarij (33.2)

Terug
Bovenaan