even klagen hoor!!!!

A

Anoniem

Guest
hoihoi
soms kan ik gewoon even niet meer positief blijven.
Ik heb wel eens het idee of ik negatief geboren ben ofzo er gebeuren alleen maar .....dingen in mijn leventje Het is vaak zo negatief dat ik zelf zei van nou als we kinderen proberen te krijgen dat zal dan ook niet lukken.Maar als ik zo een bui heb dan probeer je toch je knop om te zetten ()leven met een maskertje op zeggen we dan. Ik heb gelukkig al 10 jaar mijn lieve vriendje en we hebben echt een super huissie,we gaan nu ronde zeven in ,ik moet daar gewoon positief in blijven want sommige zijn al veel langer bezig.En zo klein wondertje lijkt mij gewoon echt super om te hebben.Ik merk gewoon door alles wat ik heb meegemaakt dat ik er (wij) er echt aan toe zijn.Natuurlijk zeg iedereen dat je er niet zo mee bezig moet zijn (maar als je iets echt wil dan ben je er wel dagelijks mee bezig toch)En dan heb je weer mensen om je heen die altijd maar geluk hebben,als jullie snappen wat ik bedoel?Nou ik heb het even van mij afgeschreven sorry hoor maar ik moest het gewoon even kwijt en dit is de enige manier om over onze wens te praten toch.Sorry vanaf nu knop weer om en positief kijken toch hihi iedereen ***********van mij

groetjes
ronde 7
nod 12 juni

Hey meis,

Snap je best hoor, als je wens zo groot is en het lukt niet meteen kunje wel janken!!!
Maar blijf erin geloven echt jullie tijd komt ook wel en hier kun je zoveel klagen als je wilt en das altijd fijn!!!
Wij snappen wat je bedoeld, maar nu positief naar ronde 7 en wens je heel veel geluk toe!!!
Ga duimen!!!!

Liefs sandy

Niks is zo erg als dat wachten. Je probeert om het niet een te grote rol te laten spelen, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Overal zie je opeens zwangere vrouwen en leuke baby spulletjes. Ook het gevoel van het gaat me nooit lukken ken ik heel erg. Zo van het is voor iedereen weggelegd maar bij ons zal het wel niet lukken.
Zet hem op en ook jij zal ooit een kleintje van jezelf in je armen houden. Echt waar geef de hoop niet op het komt allemaal best in orde

Hoi

Het gevoel dat je hebt is helemaal herkenbaar voor me. Wij zijn nu ruim een jaar bezig, één keer zwanger geweest en toen met 12 weken een miskraam gehad. In onze omgeving gaat het met huisje, boompje, beestje, babytje iedereen voor de wind, behalve bij ons dus.

Toch laat ik ook de moed niet zakken.

Ik ben er zeker van overtuigd dat wij en jullie met meer "werk" dubbel kunnen genieten van het wondertje dat er zeker komt! Een vervelende ervaring en het lange wachten maakt je uiteindelijk alleen maar sterker in de toekomst, terwijl als het je altijd voor de wind gaat je bij het minste of geringste al loopt te "janken".

Het komt goed, niet vroeg, dan laat.

Shanaz

hoi, ik vind het heel herkenbaar dat jullie denken: het zal wel niet lukken bij ons. Ik denk dat ook de hele tijd. Bij mij is dat niet omdat alles misgaat in mijn leven, maar juist omdat ik nog nooit (echt) nare dingen heb meegemaakt. Ik heb mijn diploma's gehaald, ben nooit blijven zitten, heb een lieve vriend, had direct een baan na de studie, heb mijn rijbewijs in 1 x gehaald. Allemaal dingen die goed zijn gegaan en daarom denk ik nu dus: er moet wel een keer iets niet goed gaan, dan zal het dit wel zijn; juist datgene dat ik het allerliefste wil. Wel een slechte gedachte, maar lastig uit je hoofd te zetten.

hoi lieve meiden

bedankt voor jullie lieve reactie en zo zie je maar ik ben niet de enige met deze gevoelens.En we gaan proberen er positief tegen aan te gaan,en duimen voor elkaar.
groetjes:)

Hoi

ik wil even reageren. Ik hoop dat je mijn reactie niet verkeerd op gaat pakken, want hij is heel goed bedoeld....
Ik snap je ongeduld heel goed hoor!
Maar ik hoop dat je echt positief probeert te blijven.
Wij zitten inmiddels ruim een jaar in de medische molen voor een tweede wondertje.
Daarvoor probeerden we het eerst zelf ruim een half jaar.

Natuurlijk zijn wij ook heel ongeduldig en duurt wachten lang.
Maar we proberen ondanks alle ellende wel positief te blijven, want anders is het voor je zelf zo moeilijk.

Wij weten uit ervaring zelf, maar ook via vrienden, dat wanneer de kinderwens je leven gaat beheersen het allemaal heel beladen en moeilijk wordt.

Ik hoop daarom dat je positief blijft, welliswaar met een beetje ongeduld.
mag best hoor, want zo'n klein wondertje is tenslotte wat je heel erg graag wilt.

heel veel sterkte en succes....

Groetjes,
mama Peet

Een reactie op MG 1982

Eigenlijk had ik het nog nooit zo bekeken, maar ik kan het me voorstellen als alles je voor de wind is gegaan en je nu juist met het belangrijkste in het leven bezig bent, je dan denkt dat het geluk vast een keer ophoudt.

Voor velen lukt het juist heel snel, imaar bij anderen (zoals je al hebt gelezen) ook vaak minder snel. Hoe lang zijn jullie al bezig? Voor de eerste, of heb je al kinderen?

Groetjes Shanaz

Terug
Bovenaan