Even klagen...niet werken

Ik werd net gebeld door het UWV. Ik heb me vandaag weer ziek gebeld, omdat ik de hele dag zo misselijk ben met overgeven. Hij heeft me afgeraden deze week te werken, omdat ik eerst moet herstellen. Natuurlijk, logisch... Maar ik ga het liefst weer aan het werk! Ik lig alweer vanaf vrijdagavond plat vanwege de misselijkheid, en mijn hoofd wil iets doen.. Pff.. zo duren de dagen lang! Ik heb natuurlijk alles over voor de kleine, en probeer het positief te blijven zien. Dat lukt vast morgen ook wel weer, maar nu.. Ik ben even in een klaaguurtje. Vanavond mijn vriend vragen wat filmpjes te halen bij de videotheek, heb ik wat te doen tussen het spugen door..
Ik ben nu 11 weken zwanger, gaat dit met 12 weken over???
Liefs Chantal

Ik hoop het wel voor je!!!!! Bij de meeste is het met 12 maanden over... Helaas kan ik je dat niet verzekeren, ik was bij m'n dochter de eerste 7 maanden misselijk/aan het spugen...
Hoop voor je dat het snel over is... Want idd dan duren de dagen lang!!!
Maak er een leuk avondje van!!!!
En geloof me, je gaat er een soort aan wennen... Klinkt heel raar... Maar zo voelde ik het wel...
Liefs Laura

We gaan voor je duimen dat het met 12 weken over is. Ik had geluk, bij mij werd na bij 10 weken al een stuk minder. En nu ben ik 11weken en 2 dagen en de misselijkheid is verdwenen...!! Er is hoop!

Hou je taai en probeer te genieten van je filmpjes.
Dan gaat de tijd wat harder.

gr Andrea

Hoi

Ik ben alleen in week 6 echt goed misselijk geweest en daarna alleen nog af en toe een weeïg gevoel en als ik dan eet is het over. Dus hoop voor je dat het snel over is. Bij mij hielp het ook om 's ochtends voor het opstaan een cracker te eten. Succes nog de komende weken.

Liefs

Hoi, ik Ben helemaal niet misselijk maar n vriendin van mij is al 20 weken misselijk. Maar ze Zegt dat het minder erg is Dan in t begin. je hebt gelukkig al 33 % achter de rug! Succes!

ik hoop voor je dat het snel over is ik heb er ook heel veel last van gehad maar ik draag nu pols bandjes van sea-band te krijgen bij het kruidvat binnen 5 min geen last meer van misselijkheid
misschien iets voor jou .
liefs

Terug
Bovenaan