Even klagen over figuur... (welk figuur? hihi)

Hoi dames,

Ik zag gisteren een foto van mij (van de babyshower) en schrok me rot! Zie ik m'n twee "bollen" zowat onder m'n oksels bengelen en dus die buik er min of meer tussen..  

Mijn buik groeit dus tussen mijn borsten door!!
Whahahahaha..

Mijn buik  zit dus inmiddels zó hoog dat "die twee" er gewoon plaats voor moeten maken hahaha, geen gezicht!! Net zo'n oude vrouw!

Uberhaupt zijn "die twee" nu geen gezicht. Het model van de tepels  (lees: model  alarmschijf, zucht..)  én de kleur al helemaal niet!! En dat terwijl ik daar toch altijd heel tevreden over was, maar nu,.. bleh!!!

Hopelijk trekt het straks weer enigzins in model hahahaha!!

Hebben jullie ook iets te zeveren??

Esmé mv kay en ???
(35.1 wk zwanger)

Hahahahahahaha!
Jij maakt er wel een hele mooie vergelijking van.
Maar, ik moet zeggen dat ik me dit keer geen polderkoe voel.
Bij mijn eerste zwangerschap vond ik mezelf helemaal niet dik en iedereen zei dat ik er goed uitzag, tot ik foto's van mezelf terug zag en erachter kwam dat iedereen gewoon gelogen had tegen mij. Wat zag ik er uit zeg! Maar wat wil je ook: 25 kilo zwaarder en een gezicht vol met kraters.....

Nu ben ik pas 8,5 kilo aangekomen en die zitten voornamelijk op mijn buik.
En als ik het zelf mag zeggen, zie ik er nog best frivool uit (afgezien van mijn snotneus en snotogen!)

Esme hoe verzin je het weer! hahaha! Ik lag helemaal in een deuk!
Ik moet zeggen dat ik wel met je meevoel hoor ik vind mijn (.) (.) afschuwelijk!! Mijn man daarentegen....  ze hangen ergens op mijn buik en die buik is ondertussen zo hoog dat hij er idd tussendoor komt! Gelukkig heb ik een goede bh en gaat het overdag wel maar je zal mij niet meer in een joggingpak op de bank zien zonder bh als er bezoek is! En dat kon normaal prima!
Ik ben nog maar 10 kg aangekomen dus dat valt wel mee maar ik hoop dat ik niet nog meer aankom. Mijn man wil zowiezo nog een foto van me maken nu ik zwanger ben want dat is nog niet gebeurt

Groetjes Macka

Ik zeg ook helemaal niet dat ik te dik ben hoor! integendeel!

Ik ben tot nu toe nog maar 7,5 kilo aangekomen, maar die 7,5 kilo zitten dus alleen maar op de buik. En aangezien ik maar een dwerg ben (1.63 m) met een kort bovenlijf, moet die toeter ergens naar uitwijken he.. Hier dus richting (.) (.) hahaha..

Die zitten dus niet netjes meer tegen elkaar maar vallen uiteen door die buik!!! Helaas..

Maar wat je ook al zei; Bij mijn eerste zwangerschap was ik 27 kilo zwaarder en dat was écht vreselijk.. Als ik die foto's vergelijk met nu dan ben ik hemels gelukkig! Door het vocht toen (hoogzomer) had ik géén nek, oorlellen, enkels, tenen en middel meer.. brrr... Maar dat was ik gelukkig allemaal zo weer kwijt.

Komt dus goed!

Haha heel herkenbaar! Ik ben net als Esmeeke deze zwangerschap veel minder aangekomen dan de vorige (toen 20 nu ong 12 kilo). Ik vind mezelf veel mooier zwanger maar zag van de week ook foto's dat ik dacht: jeetje, ik ben toch wel dik! Volgens mij ligt het ook aan de hoek van waaruit je gefotografeerd wordt (dat maak ik mezelf wijs tenminste haha! ) Ach het is er straks ook zo weer af.
En wat die 'jongens' betreft; die van mij zijn ook enorm (normaal al D, nu een F ofzo!) En dan straks nog de borstvoeding hellup!!

Liefs, Marcia  mv Puck en 35,5 d zwanger

Nee, over mijn buik niks te klagen deze keer. Ik ben ook nog maar heeeeel weinig aangekomen (mag ook wel een keer, de eerste en derde keer werd ik ongeveer 30 kg zwaarder, bij de 2e viel het ook mee) maar ik heb een aardige toeter.   Met complete europese wegenkaart erop maar dat had ik na de eerste al dus dat ben ik inmiddels gewend.

Ik heb van mezelf al een E cup, zit nu op G. Vind het niet erg, mijn man vind het geweldig (heeft hij ook wat aan die zwangerschap ) maar ik zou het wel fijn vinden om na de bevalling gewoon weer in mijn normale bh's te passen. Borstvoeding ga ik niet geven dus veel groter dan dit zullen ze toch niet worden.

Hahahahaha die foto!!! :-D

Tja niks aan te doen meid maar kan me voorstellen dat het even schrikken is.
Ik ben in totaal al 18,5 kilo aangekomen maar de eerste 16 hiervan zaten er al aan toen ik 23 weken zwanger was, dus laatste tijd valt het me nog mee. Het is vooral mijn borsten en buik dus mag niet klagen, de rest blijft gelukkig achter qua groei. Ik ben ook slechts 1.65meter en heb behoorlijke toeter.
Ook manlief vindt me nog heel mooi dus dat is fijn. Krijg veel complimenten. Maar, ben wel benieuwd want vanaf maandag heb ik verlof en dan schijn je nog wel eens hard te kunnen gaan groeien....

Laatste week februari (carnavalsweek) gaan we toch nog een weekje naar Oostenrijk dus dat wordt slapen, lezen, zwemmen, eten en drinken en relaxen! En met een beetje mazzel zo nu en dan in t zonnetje zitten op terras van het hotel! Ik vermaak me wel... En als ie daar geboren wordt.. tja dat zien we dan wel... ;-)

We wachten af! Vind het wel een heel gesjouw die buik, wow!

Groetjes en succes dames!
Janneke

Terug
Bovenaan