Even klagen

<p>hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik moet even klagen! En dan niet echt over mijn zwangerschap. Maar over mijn man. Die ik normaal heel lief vind maar nu echt even klaar mee ben. </p><p>Ik ben morgen 40 weken zwanger. En we hebben er nog 1 rond lopen van net geen 1.5. </p><p>Mijn man klaagt de laatste weken echt over alles. Ik ben moe, ik heb pijn in me nek/rug/been/ welk lichaamsdeel niet? Pff moet ze in bad kun jij dat niet niet doen? NEE ik ben moe heb pijn in me rug liezen en vagina en tja die buik werkt niet mee en verzorg haar al heel de dag dus jij bent nu even aan de beurt. ZUCHT. </p><p>En dan ook constant naar bekende weg vragen. Waar is mijn trui gebleven. WEET IK VEEL. ik draag jou truien niet ik was ze en vouw ze en leg ze in je kast verder is t aan jou. Of hoeveel van die vitamine pillen moet ik pakken. Pff ik ben dat echt beu! Ik doe dat anders ook niet voor m hoor. </p><p> </p><p>En als ik even vraag of hij wat dingen naar boven moet sjouwen dan is dat altijd met een zucht. Ik ben laatst boos er over geweest. En snap best dat hij moe is maar constant elke dag dat maar te horen hoeft niet. Maak er wat van zet je schouders eronder of ga je zelf even laten checken bij de dokter. Ik kan er ook niks aan doen en alles wat ik zeg wat hij kan proberen is er een weerwoord.</p><p> </p><p>Verder is hij normaal heel leuk maar nu even niet! Ik vraag me soms af hoe hij t straks gaat vinden als die 2de er is. En ik 6 weken moet herstellen van de keizersnee.. ik kijk er tegenop.. </p><p> </p><p>Bedankt voor t lezen </p>

Heerlijk soms even,klagen! Wel,herkenbaar hoor. Hier had meneer last van zijn knie en was bijv. bad idd te veel. Hallo ik kon niet bukken met die buik! Nu is hier de baby 3 weken en is hij wel,gestopt met t gezucht en gesteun en ging laatst vanuit zichzelf stofzuigen! Dus er is hoop. Maar misschien wel goed om aan te geven wat jij van,hem verwacht als jij nog weinig kan. 

Hoi hoi. Hier geen herkenning, maar ik kan me voorstellen dat dit erg zwaar is. Zeker als je zo ver in je zwangerschap bent. Het is toch wel fijn als je het idee hebt, dat je het samen doet. Misschien kun je het hem nogmaals zeggen? Ook dat je straks met nog een kleintje echt wat meer van hem verwacht. Hij zal toch ook wel moeten? Jij mag nog niet veel na je keizersnede. Ik hoop dat de knop snel omgaat bij hem. Liefs 

Mannen... Je kan beter kippen houden!
Ik zou het er wel over hebben, maar dan op een rustig moment en niet als je boos bent. Een gesprek werkt toch vaak wat beter.
Succes met de laatste loodjes!

Fijn die lieve berichtjes van jullie!  Ik ga t ook met m over hebben.  Er is alleen nooit echt een heel goed moment.. omdat we allebei moe zijn. Maar goed. Ik heb t wel al eens laten vallen en een ook gezegd dat ik me wel zorgen maak zoals hij nu is.  Of hij er wel voor mij en de kids er voldoende kan zijn. En niet alle zorg straks op mij terecht komt. 
Nja t komt vast goed maar vind nu heel frustrerend dat hij zoveel aandacht vraagt. En t vind de hij t oo zo zwaar heeft

Fijn die lieve berichtjes van jullie!  Ik ga t ook met m over hebben.  Er is alleen nooit echt een heel goed moment.. omdat we allebei moe zijn. Maar goed. Ik heb t wel al eens laten vallen en een ook gezegd dat ik me wel zorgen maak zoals hij nu is.  Of hij er wel voor mij en de kids er voldoende kan zijn. En niet alle zorg straks op mij terecht komt. 
Nja t komt vast goed maar vind nu heel frustrerend dat hij zoveel aandacht vraagt. En t vind de hij t oo zo zwaar heeft

Terug
Bovenaan