<p>hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik moet even klagen! En dan niet echt over mijn zwangerschap. Maar over mijn man. Die ik normaal heel lief vind maar nu echt even klaar mee ben. </p><p>Ik ben morgen 40 weken zwanger. En we hebben er nog 1 rond lopen van net geen 1.5. </p><p>Mijn man klaagt de laatste weken echt over alles. Ik ben moe, ik heb pijn in me nek/rug/been/ welk lichaamsdeel niet? Pff moet ze in bad kun jij dat niet niet doen? NEE ik ben moe heb pijn in me rug liezen en vagina en tja die buik werkt niet mee en verzorg haar al heel de dag dus jij bent nu even aan de beurt. ZUCHT. </p><p>En dan ook constant naar bekende weg vragen. Waar is mijn trui gebleven. WEET IK VEEL. ik draag jou truien niet ik was ze en vouw ze en leg ze in je kast verder is t aan jou. Of hoeveel van die vitamine pillen moet ik pakken. Pff ik ben dat echt beu! Ik doe dat anders ook niet voor m hoor. </p><p> </p><p>En als ik even vraag of hij wat dingen naar boven moet sjouwen dan is dat altijd met een zucht. Ik ben laatst boos er over geweest. En snap best dat hij moe is maar constant elke dag dat maar te horen hoeft niet. Maak er wat van zet je schouders eronder of ga je zelf even laten checken bij de dokter. Ik kan er ook niks aan doen en alles wat ik zeg wat hij kan proberen is er een weerwoord.</p><p> </p><p>Verder is hij normaal heel leuk maar nu even niet! Ik vraag me soms af hoe hij t straks gaat vinden als die 2de er is. En ik 6 weken moet herstellen van de keizersnee.. ik kijk er tegenop.. </p><p> </p><p>Bedankt voor t lezen </p>