even klagen

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames
ik ben vanaf vorige week al in de ziektewet en heb besloten nu toch maar helemaal niet meer te gaan werken.
pfff valt me wel zwaar wat moet je toch hele dagen thuis doen he
Alle kleertjes zijn al gewassen huis is helemaal netjes loop elke dag beetje te poetsen en vandaag krijg ik de intake van de kraamzorg.
Ben wel benieuwd hoeveel uren ik krijg en wat er allemaal gaat gebeuren.
Maar heb nog steeds elke keer als ik teveel doe buikpijn en hoge bloeddruk 's avonds erg vervelend   vandaar dat ik niet meer ga werken trek het al niet even de stad in te gaan laat staan uren werken in de zorg.
En verder ja ben heel moe elke avond lig ik al op de bank te slapen en moet honderd keer plassen per dag pff echt irri.
En dan zeggen mensen zwanger zijn is een mooie tijd nou ik vind er niet veel aan al die kwalen alleen die schopjes vind ik leuk eraan.
Ben nu bijna 33 weken zwanger maar echt een dikke buik heb ik ook niet en kan me nog steeds niet voorstellen dat over 7 weken een baby in het kamertje ligt en die kleertjes aan heeft zo onwerkelijk maar heb er wel zin aan...
Nou wel weer genoeg geklaagd hihi.
Ik hou jullie op de hoogte van hoe en wat
groetjes nelly

Van mij mag je klagen hoor! Ik vond er ook niet veel aan; zwanger zijn.
Maar als je straks je hummeltje in je armen houdt, dan weet je waarvoor je het allemaal hebt verdragen.
Veel sterkte.
Oh ja, ik heb de laatste weken een dagboek bij gehouden toen ik zwanger was van de eerste. Erg leuk om terug te lezen en dan heb je ook weer wat om handen.
Sil

Terug
Bovenaan