Even klagen

Hoi,

Ik moet even klagen hoor...
Ben nu Puregon aan het spuiten, de eerste ronde met dit spul voor mij.
Ik ben nu voor de 21e dag aan het spuiten en er is nog geen eitje doorgegroeid!
Ik spuit inmiddels 75 eenheden per keer. Wanneer er vrijdag nog niets is doorgegroeid moet ik verhogen naar 100. Maar dat zei de arts vorige week ook al, en toen kwam ik gisteren bij een ander en van hem moest ik nog even door gaan met 75. Dat vind ik nu zo frustrerend, dat ze allemaal iets anders zeggen!
Maar deze arts vond het risico te groot, omdat er wel een stuk of tien kleine eitjes zitten. En tja, als die allemaal doorgroeien schiet het ook weer niet op.

Het is wel vreemd want met 25 mg. Clomid had ik wel een eisprong...
Maar nu zei de arts dat het er ook aan kan liggen dat ik laatst in 8 weken tijd tien kilo af ben gevallen. Als je echt overgewicht hebt schijnt het positief te werken, maar ik wilde die kilo's graag kwijt om me beter te voelen. Medisch gezien was het niet cht nodig. En dan kan het dus ook tegen je werken.

Ik kan niet meer doen dan afwachten. Inmiddles ben ik het wel zat om minimaal twee keer per week in dat ziekenhuis te zitten, maar ja het is voor een goed doel.

liefs Astrid

Hoi

jeetje wat vervelend zeg voor je, dat er nu nog niets is gegroeid en dat je ook niet meer mag spuiten. Die onzekerheid daar word je echt naar van.
Ik wens je heel veel sterkte...

liefs visje

hoi hoi,

inderdaad het is voor een goed doel dus kom op!!!
(iedereen klaagt wel eens hoor, ook lekker om even je hart te kunnen luchten)

morgen denk je er weer positiever over..echt!!

zet hem op en succes

liefs haag

Hallo Astrid,

Hoe gaat het nu met je en je eitjes? Willen ze nu onderhand een beetje groeien? Op dag 21...jeetje, dan sta je toch stijf van de hormonen ondertussen. En ja het is inderdaad voor een goed doel.

Zelf ben ik aan het wachten tot ik eindelijk weer mag beginnen met mijn vierde iui pas Mijn derde iui heb ik in okotber 2005 gehad (heb nu nl 4 maanden niets kunnen doen ivm kystes en een maand terug een kijkoperatie met het weghalen van mijn kystes). Dus..moet ik eerst eens ongi worden en dan eindelijk weer aan de slag. Ik heb er veel zin in, ondanks het spuiten van die stomme hormonen steeds. Vier maanden niets doen is zo vreselijk naar mijn gevoel en ondertussen zijn we nu ook al 2 jaar en 3 maanden bezig. GRRRRRRRRRRRRRRRR

heel veel sterkte! Liefs van Indy

Jeetje Indy,

Dat heeft een tijd geduurd dat jullie eigenlijk niets konden doen!
Ik moet zeggen dat ik (gelukkig) geen bijwerkingen heb van de hormonen.
Morgenochtend moet ik weer voor een meting komen, dus ben erg benieuwd of ze al iets gedaan hebben.
Inmiddels zijn wij deze maand al weer drie jaar bezig. Als ik van tevoren geweten had dat het zo lang zou duren had ik denk ik helemaal gek geworden. Maar als ik nu terugkijk zijn die jaren op de één of andere manier toch wel voorbij gevlogen. En in die jaren zijn we ook nog getrouwd, heb ik nog een opleiding gedaan, hebben we veel leuke vakanties gehad, etc.
Dus ondanks dat het zo lang duurt en dat ik daar ook wel van baal, voel ik me toch niet ongelukkig ofzo en geniet ik van alles wat we doen (nou ja soms heb ik wel een rotdag ofzo). Gelukkig maar.
Ik hoop dat jou volgende IUI eindelijk het gewenste resultaat gaat brenegn!

Liefs Astrid

Vanmorgen voor een meting geweest en weer niets gegroeid.
Moet vanaf vandaag 100 eenheden gaan spuiten en maandag weer terug. Hopelijk heeft dat effect!

Groetjes Astrid

Hey Astrid,

hou moed meid! Het kan allemaal nog. Bij mijn vorige ronde had ik ook geen ei-groei en veel kleintjes en inees begonnen er 2 te groeien. Ik ga voor je duimen dat er toch iets mag gebeuren!!!! Zet m op meid!

Dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan