even klagen :(

A

Anoniem

Guest

Ik was nog van plan om vandaag even met de kleine op het werk langs te gaan

Helaas ging het niet want  hij is almaar aan het huilen,  Ik weet niet wat het is, ik ben alsmaar oorzaken aan het zoeken..
Hij heeft net eten gehad schone broek aandacht en nog huilt hij. Het zou kunnen dat het krampjes zijn omdat hij nu ook flesvoeding krijgt. Gisteren dacht ik even naar de kruidvat te gaan want ik had een leuke digitale fotosleutelhanger gezien die ik voor mijn schoonmoeder wou kopen omdat ze altijd met haar kleinzoon aan het pronken is. Begon die kleine toch te krijsen..niet normaal. Ik snel naar de v&d gelopen denk dan kan ik even in het restaurant gaan zitten, doet eerst de lift t niet kom ik  eindelijk boven met een andere lift en wil naar een tafeltje lopen kan ik er niet langs onmdat er een vrouw op het looppad zit met dr stoel. Dus ik vraag of ik er langs mag zegt een andere vrouw die daar ook zat, ik zou het niet doen hoor als grapje. terwijl je ons van een km afstand al kon horen..Nou dus echt niet grappig he! al met al het duurde het een aantal minuten voordat ze aan de kant ging. Stond met tranen in mijn ogen echt vreselijk!(zo ben ik nooit geweest maar ik ben zo zenuwachtig).
Uiteindelijk heb ik hem de borst gegeven maar daar kwam niet veel uit door de stress, uiteindelijk maar snel naar huis gegaan..Leuk dagje uit dus..
Vandaag net zo met boodschappen doen..Ga dus voorlopig maar even niet meer op pad. Bestel wel bij AH
Sorry maar dit was even mijn klaagminuutje.

hoop dat je je nu een beetje opgelucht voel.

mijn klaagpuntje in winkels zijn de gangpaden vaak zo nauw en er staat zoveel zooi dat je letterlijk moet slalommen en sommige paden maar voor de helft of helemaal niet in kan

hoi,

ja je hebt van die dagen dan staat het huilen je nader dan het lachen, en denk je aaaahhhh, maar goed ik denk dat je kleintje inderdaad last heeft van krampjes je kan proberen om wat venkeldruppeltjes te geven of cinababy, allebei te koop in de drogist, baat het niet schaad het niet mijn dochter had er geen baat bij dus ben omneo voeding gaan geven en godzijdank dat was een voor mij een uitkomst.
nou hoop dat je binnenkort weer een leuk dagje kan gaan winkelen, veel succes.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan