Even klagen....

Pfffgf meiden moet even klagen.ik was vanmorgen al om 5.50 wakker van de pijn in m'n rug.verga echt niet normaal ik weet nu al niet hoe ik moet liggen of zitten en dan moet ik straks ook nog werken.....zit er even doorheen.....morgen moet ik naar de verloskundige ik ga haar nog maar eens vragen wat ik hier nog meer aan kan doen.van de huisarts mag ik 6 paracetamols per dag maar ik vind dat wel wat veel....nou ga me zo maar douche hoop dat ik deze dag een beetje doorkom.

Liefs Stefanie
morgen 30 weken zwanger van ons 2e hummeltje

hey stefanie.

leuk is het niet wat ik ga zeggen maar ga alstjeblieft de ziektewet in! dan heb je al 1 zorg minder!!! jammer voor je baas, jammer voor je collega's. je hebt het geprobeerd om halve dagen te werken, maar blijkbaar heb je nog steeds pijn.
luister naar je lichaam, en je lichaam is op dit moment op! probeer ook zo veel mogenlijk niks te doen zeg maar. kijk iemand lief aan die je huishouden kan/wilt doen, zodat je je alleen nog maar bezig hoeft te houden met nynke en je zwangerschap!

wat betreft de paracetemol. persoonlijk vind ik het ook wel veel, maar als je zo veel pijn hebt, en het mag.. neem ze dan toch maar (of neem er iets minder als je merkt dat t wel te handelen is)

heel veel sterkte en succes.

liefs, do

Hoi,

Idd, je doet je best maar het wordt er niet beter op, ga aub niet die 4wk nog doorbijten daar heb je in deze niks aan, als je wakker wordt van de pijn lijkt me dat een duidelijk signaal, dat je paracetamol moet slikken oke, maar niet om op je werk je tijd uit te zitten, ps het kan voor je kleintje echt geen kwaad hoor!
en kijk dat idd je huishouden voor een deel overgenomen kan worden evt, of vraag je man om bij te springen!
Denk aan jezelf meid!!

Liefs en sterkte MJ

midalgan!
(soort tijgerbalsum)
echt een aanrader. ik gebruik het ook altijd als bij mij de pijn niet meer te houden is. (heb spierziekte)
kan zonder gevaar gebruikt worden in je zwangerschap. de plaats wordt warm en verlicht de pijn heel erg.
smeer de zalf op je rug (of laat t doen als je er niet bij kan) en doe een buikband erover heen, zodat je rug warm blijft.

liefs, do

Hey,

Bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad Do ik kijk het deze week nog aan en als ik nog zo veel pijn heb dan zit er niks anders op dan te stoppen met werken.
Ik zit al onder behandeling van fysiotherapie sinds kort.
Ik ga ook eens Midalgan of tijgerbalsem proberen.Ik doe wel al elke dag een paar keer een kruik op mijn rug en ik douche 2x per dag om de pijn te verlichten.
Het viel me wel op dat ik de afgelopen dagen bijna geen pijn meer had maar nu na 1 dag werken en vandaag dag 2 wel weer dus ik denk echt dat het met te lang zitten te maken heeft.

Wat betreft het huishouden en Nynke daar helpt mijn vriend heel erg mee dus dat scheelt heel erg.

Morgen naar de verloskundige ga ik het ook met haar bespreken weer.

Liefs Stefanie

heyhey

ja, als het opvalt dat je een stuk minder pijn hebt als je niet werkt, denk ik dat je zelf wel genoeg weet je :)

doe na het douchen die midalgan op en houd die plek warm zoals ik eerder aangaf met een buikband.
ik zelf heb midalgan extra warm, maar als ik jou was zou ik beginnen met gewoon warm.
gewoon te verkrijgen bij een drogist.
het stinkt wel vind ik maar ja, je moet er wat voor over hebben he hahaha.

wat fijn dat je vriend je zo goed helpt met nynke en je huishouden. dat verdient ook een dikke pluim :D

hey meid, succes en sterkte en als er wat is weet je ons te vinden he!

liefs, do

Ik zou als ik jou was inderdaad stoppen met werken. Rot voor je baas en je collega's, maar in dit geval moet je voor jezelf kiezen. Hoe meer je doorloopt nu, hoe meer klachten je krijgt, en hoe zwaarder je bevalling gaat zijn en je herstel daarna. En dan spreek ik als 'professional', ben namelijk oefentherapeut en behandel zwangeren. Als je mijn patient was geweest, had ik je echt als advies gegeven om te stoppen met werken.

Succes en sterkte!

Terug
Bovenaan