even klagen

voor ons word dit het eerste kindje en ik ben nu ruim 6 weken zwanger alleen heb ik dat gevoel nog niet echt.
ik weet gewoon niet wat normaal is om te voelen bij elk pijntje in de rug of buik vrees ik het ergste en das natuurlijk ook weer niet goed voor de stress.
tot nu toe heb ik weinig last van kwaaltjes alleen sneller moe, pijnlijke borsten/tepels en misselijk tja ik kan het niet echt zo noemen ik hoef er niks uit te gooien s'morgens in ieder geval.
volgende week dinsdag hebben we de eerste echo en ik hoop dat ik dan echt geloof dat er wat zit!! wat drie testen me ook al vertelden....
wie is hier net zo onzeker als ik of ben ik de enige stresskip hahaha

Hoi hoi,

ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, en ben nu bijna 8 weken zwanger. Ook ik voelde in het begin niets. Nu ik sneller moe ben en mijn buik heel anders aanvoeld weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben (moet alleen nog een echo hihi) Maak je dus maar niet te veel zorgen, want voor je het weet heb je overal last van.

Ik ben ook ruim 8 weken zwanger, gek he dat je buik al anders aanvoelt? Het is niet zo dat je echt iets ziet, maar ik ben toch al echt dikker! Strak zittende broeken zijn het bewijs ;-)

't Zullen mijn darmen wel zijn maar toch is het ook zo dat er al heel veel gebeurt daar beneden, dus gek is het niet.

Venekamp, je hoeft je geen zorgen te maken bij steekjes of kramp, ik heb ook een paar weken een soort 'ongesteld' gevoel gehad, met buikpijn en al. Je moet je pas zorgen maken bij hevige buikkrampen en vooral helderrood bloedverlies.

Geniet nog maar even van dat je weinig kwaaltjes hebt, het begon bij mij rond de 6e week en ik ben er nu al wel klaar mee (misselijkheid zonder overgeven).

hoi hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger, en ik heb indd ook wel last van alles en nog wat.
Het is ons eerste kindje, en ik weet ook niet zo goed wat ik allemaal kan en moet verwachten.
Ik heb wel last van misselijkheid m aar ik hoef niet te spugen of zo en het komt met vlagen is dat normaal??
Weet niet zo heel goe wat ik allemaal moet voelen, ben best wel een beetje onzeker.Volgende week eerste echo, hééél spannend.
liefs

Terug
Bovenaan