even klagen

Hallo meiden.

Ik ben nu 9w4d zwanger van nummer 2. Super blij ermee...alleen is alles anders.
Bij mijn eerst had ik nergens last van...maar nu ?!?!

Ik ben echt kapot...dood moe. Ga 's avonds slapen maar sta moe op. En 's middags als mijn zoontje een dutje doe ga ik mee naar bed....maar zelfs dan blijf ik moe.
Aan 1 stuk door misselijk. gelukkig niet overgeven maar dit is ook niet leuk.
Heb constant honger...eet alles wat ik kan krijgen...maar na 2 happen moet ik stoppen vanwege de misselijkheid.
Blijf al helemaal van mijn borsten af.
Het leek wel alsof ik tijdens mijn eerste zwangerschap beschermd was...ik was nooit ziek of zo. En normaal heb ik altijd wel wat onder de leden. En nu lijk ik de ziektes aan te trekken.
Slaap slecht mede door mijn zoontje. Die is wisselend met de nacht door slaapt.
Mijn darmen rommelen en krampen.....heb af en toe rugpijn..........hoofdpijn, enz...

IK VOEL ME NIET LEKKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo dat moest er even uit. Hopelijk gaat het snel wat beter.

Meid,

Wat vervelend voor je! Ja.. het kan zo anders zijn bij een tweede zwangerschap. Hopelijk komt er nu snel verandering in.
Ik ben nu 10 weken maar merk ook nog niet echt veel verschil. Ben niet zo misselijk, maar wel snel wee en enorm hongergevoel, maar meestal smaakt het me niet. En vandaag zo enorm moe... tot huilens toe... kon van mijn dochter niets hebben.. en ze probeerde me echt helemaal uit. Zucht... hopelijk neemt de placenta het snel van het hcg over en worden we weer fit!

xx Sterkte ermee! Het is gewoon niet altijd makkelijk!

Ik voel me precies zo! Ook zwanger van de 2e en bij de 1e nergens last van gehad. En ik eet zoveel, ben super misselijk maar heb ook zo'n honger. Hoe blij ik ook ben dat ik me zo zwanger voel, het is toch een beetje aftellen tot die eerste 3 maanden voorbij zijn...

ik heb het juist andersom,
Bij me eerste 2 misselijk en alles geweest. overal pijn...
Nu bij me 3e heb ik alleen de eerste 6 weken last gehad van moe, en pijnlijke borsten, en nu niks meer
Dus ik mag in me handjes klappen...

Hoop dat je er snel vanaf bent

Terug
Bovenaan