even klagen

afgelopen dagen slaap ik weer ontzettend onrustig.
ik sliep eerst ook al heel onrustig.. na een tijdje werd het weer rustig en kon ik zelfs uitslapen..

en nu is het weer waardeloos slaap heel licht elke keer moet ik naar de wc..
word doorweekt van zweet wakker ..
de ene keer heb ik het koud en daarna weer warm.. word geregeld wakker van harde buiken .. erg gevoelige borsten en zins een paar dagen zijn ze ook af en toe aan het lekken..

en dan komt door de vermoeidheid ook nog die vervelende hoofdpijn er bij..

sorry maar moest het even kwijt

Hahaha, ja irritant. Had ik paar weekjes geleden ook, om gek van te worden. Nu is het gelukkig weer rustiger.
Doorzetten.....

Nao,Ik heb sinds twee weken het zelfde gevoel zweet zweet en nog meer zweet puff.
Gisteren avond de Baby was heel aanwezig wel lief om te zien,maar als dat te lang duur woord wel ongemakelijk.
Nog 5 weken en dan is alle ongemaak voorbij en krijgt mijn wondertje...

dat gevoel ken ik.. die kleine van ons ik ook z'n tol eerst is het leuk maar na een tijdje is het behoorlijk mismakend .. en dan drukt hij zijn billetjes tegen me ribben wat ook niet prettig is...dacht altijd dat het zijn voetjes waren maar de vk heeft me maandag verteld dat het de billen zijn en zijn voetjes aan de zijkant zitten (foetushouding)

Hoi,
Hier gaat het slapen ook op en neer, gelukkig gaat het iets beter als een paar weken terug, maar nog steeds onrustig.
Mijn ervaring is dat dat er toch bij hoort de laatste weken zowiezo, nog even volhouden meid!!
Probeer anders overdag even op de bank of bed te gaan liggen zodat je wel je rust hebt!
De bewegingen zijn hier ook heel actief aanwezig, maar vergeleken bij de nu nog jongste valt het wel mee, omdat deze dame mijn ribben met rust laat,,haha
Liefs MJ

@ MJ
ik lig al groot gedeelte van de dag op de bank omdat ik nog meer rust moet houden omdat ik om de haverklap harde buiken heb..
ga vanmiddag even proberen te slapen zo dat ik niet zo als gisteren om half 8 knockie op de bank lig te slapen :$

Terug
Bovenaan