Even klagen....

Over mn schoonouders,wordt er echt gek van af en toe...er zijn echt wat dingen die me dwars zitten zoals:
1:het is er niet schoon en dan druk ik me nog netjes uit! ze passen soms ook op de kids van ons als we werken en vind het een smerig idee dat Kyandro daar over de vloer kruipt.ook de bestekbak is erg smerig als ik een lepeltje pak voor kyandro was ik hem eerst af,maar dat zullen ze zelf niet doen denk.verder erg stoffig en rokerig.
2:mn schoonvader rookt en heeft beloofd om niet bij zn kleinkinders te roken,toch doet ie het,Kyandro stinkt altijd verschrikkelijk als ik hem haalt.(we zeggen het wel telkens weer,tenminste mn man)
3Even wat anders mn man zegt regelmatig waar zn ouders bij zijn dat ik goed voor hun zijn en dat ie van me houd,dan begin mn schoonma altijd over zijn ex vriendin,dat die ook zoooo goed was.en dat ze zeker wist als zei kids had gewillen hij met haar getrouwd was geweest(zijn uit elkaar gegaan omdat zei geen kids wou)en ook dat ze zo goed voor haar was dat ze met pillen aankwam als ziek was enzo enzo.dus met andere woorden zei was beter dan ik!
verder zijn er nog meer kleine dingetjes waar ze moeilijk over doet,ze vind het al te druk dat haar 3 kleinkinders(ook 1 van haar dochter)op bezoek zijn.daar kan ze niet goed tegen en loop zich overal mee te bemoeien en politie agentje aan het spelen.het is zelfs al zo erg dat mn dochter van 3 tegen haar zegt:dat ze niet lief is,en kleine oma wel(mijn moeder)
het is gelukkig niet altijd even erg,soms gaat weer een poosje erg goed en is ze lief en geinterseerd.
maar kan me soms ook zo mateloos irriteren...
sorry voor mn klaagzang maar moest even kwijt.
en ow ja vanaf augustus ga mn dochter naar school en Kyandro naar de opvang als we werken,dus ze zal niet meer oppassen of af en toe nog een dagje maar daar kan ik wel mee leven,verder zijn ze wel goed voor ons ventje,en dochter ook meestal wel
liefs jootje

Oh meid, wat verschrikkelijk allemaal! Je mag er zeker wat van zeggen hoor als het er niet schoon is. En al HELEMAAL als er gerookt word bij jouw kinderen!!!!

Kun je ze niet ergens anders onder brengen totdat je schoonouders het snappen dat ze het volgens jouw regels moeten doen???

En over de ex van je man/ vriend beginnen? Hoe kinderachtig! En kwetsend lijkt het me ook.

Ik vind dat je deze 'klaagzang' echt wel ff kwijt mag!

Sterkte

liefs

Terecht dat je even lekker je hart lucht hoor!!
Wat een vervelende situatie!

En hallo, roken????
Dat zou voor mij meteen einde discussie zijn, het is zo ontzettend ongezond voor iedereen, dus helemaal voor een babietje die nog helemaal alles aan het ontwikkelen is!
Tja en misplaatst sentiment voor wat betreft zijn ex: lekker negeren. Is hardstikke moeilijk, maar waarschijnlijk snappen ze niet wat ze zeggen en hoe naar dat soort opmerkingen over komen.

Sterkte meis!
X
Evje

Thanks voor jullie begrip meiden,had ik even nodig.
heb het ook allemaal tegen zijn ouders gezegd waar ik mee zat(alleen niet over dat het er niet schoon is,dat moet mn man nog maar eens zeggen)
ze begrijpen het niet,waarom mag ze niet zeggen dat die ex een leuke meid was??waar maak ik me druk om?maar hoor het nu al ruim 3 jaar aan.en het komt altijd heel vervelend over.en dat roken,tja zei ze tegen mn man:daar heeft hij nu eenmaal niet altijd erg in!nou zei zei ook niks ervan.dus het is dat we het nu zelf gezien hebben,want mn man geloofde me nooit als ik zei dat ik wel zeker wist dat er gerookt wordt bij hem.

verder zijn ze niet erg slim.ze werken allebei niet hebben geldzorgen,en over schoonzoon loop ze ook altijd te klagen.dus over mij zullen ze dat ook wel doen,echt van die mensen die geen 1 goed genoeg vind voor hun kind heb ik het idee.

heb het al weer een beetje achter me gelaten,gelukkig staat mn man ook erg achter me!hij heeft zn ma pas ook goed gezegd waar het op staat,(over een situatie die ik niet verteld hebt)
verder is het soms moeilijk want hij is verder wel erg close met zijn ouders.
en soms zijn het ook best leuke,gezellige mensen.
liefs jootje

Hi Jo,

Ik denk dat het goed is dat je van je hart geen moordkuil maakt en gewoon zegt wat je dwarszit!

En wat vervelende situatie, maar blij dat ze straks naar school en opvang gaan! Dan loop je hier niet meer tegenaan.

En dat roken... tsja, volgens mij heeft dat geen uitleg meer nodig ;-)

Terug
Bovenaan