Even klagen :)

Gisteren groeiecho gehad (bij 34+1).
Onderweg zei ik al tegen mijn vriend dat ik benieuwd was hoe hij lag want het deed me toch zeer bij mijn ribben.
Nu ja, bij de echo bleek dan ook dat hij vreemd lag. Ruggetje links maar de billen echt helemaal rechts vlak tegen mijn ribben aan en de benen recht naar beneden. Auw! En dat terwijl hij al deels ingedaald is.
En natuurlijk ook niet even draaien of anders liggen.....
Bleek dat hij precies 2 weken voor loopt op de groei en dat zijn hoofdomtrek zeer veel groter dan gemiddeld is. Fijn vooruitzicht :p
Verder gelukkig wel alles rond en gezond, gewoon een fors kind.

Maar goed, hij bleef dus verkeerd liggen en daardoor heb ik gisteren en vannacht zo'n spierpijn ontwikkeld in mijn ribben en rug... kan niet normaal zitten of liggen. Gelukkig is de kleine inmiddels wel gedraaid dus heb geen billen meer in mijn ribben prikken.

Iemand ervaring mee? Wat kan ik doen aan de spierpijn? Zit vooral aan de achterkant van mijn ribbenkas aan de rechterzijde.
 
Hoihoi, ow wat lastig, nee dat ken ik niet, heb brave kindjes wat dat betreft... ;)

Is het je eerste??, dan wens ik je echt heel veel extra succes straks bij de bevalling!! Toitoitoi, je kan het!!!

Liefs Gerrie
 
Heey, ik had bij mijn 1e hetzelfde! Gekneusde ribben aan overgehouden hoor! Liam was 52cm en 8 pond, niet heel extreem maar ook geen kleintje...
En geloof me, alles komt goed! Ik wens je veel PLEZIER bij je bevalling! Er is er nog nooit 1 blijven zitten!
 
Heb helaas ervaring met de spierpijn! Ik smeer er af en toe Spiroflor SRL creme van VSM op. Meestal 's avonds, kan het 's nachts goed intrekken en dan is het 's ochtends weer een stuk minder. Helpt ook goed als je last hebt van kramp in je kuit trouwens.
Onze kindjes waren beiden ruim 4 kilo en 53 cm en ik ben er zonder hechtingen vanaf gekomen. Het komt vast goed!
 
Ook ik herken het! Onze kleine ligt steeds met de billetjes tegen mijn ribben aan, dus ook zeer gevoelig de hele dag! Het lukt soms om hem/haar wat te draaien door aaibewegingen te maken over mijn buik.
 
Misschien wat te simpel gedacht, maar ik ga regelmatig lekker in bad als ik (spier)pijn heb. Ik heb t vooral in mijn rug en sinds deze week ook behoorlijk in mijn liezen en bekken. Een warm bad helpt mij altijd ontspannen en maakt de spieren ook lekker warm. Is t proberen waard... Hoop dat je een bad hebt tenminste...
 
Hihi... nee heb dus geen bad, heb al wel een stoeltje onder de douche staan en rij vanavond eens even naar mijn ouders om daar in bad te gaan..

Vandaag bij de verloskundige geweest en ze wil dat ik toch even door de gyn. gezien ga worden komende woensdag. Ook hebben we besloten dat ik niet thuis mag bevallen en dat ik sowieso ingeleid word bij 40 weken.
Nu dus afwachten wat de gyn zegt
 
Terug
Bovenaan