nu zit ik al een tijd thuis en zou ik starten met werken
heel weinig 2x2 uur om te starten
mijn baas gaf al aan daar niet genoegen mee te nemen, dus daar kijk ik al giga tegenop
daarnaast was het superconfronterend, om te zien dat ik letterlijk niet meer in het team zit, de jongeren van de woongroep echt mis en geen functie meer heb
daarnaast kan ik niet de dingen doen die nuttig zouden zijn
ik heb geen contact in die uren met collega's of de jongeren.
Daarnaart merkte ik hoe zwaar die 2 uren al zijn
nu belde het team ook nog, of ik niet elders kon werken. zij irriteren zich eraan dat ik niet nuttigs kan doen, en dat ik wel op dingen reageer maar ja kan moeilijk daar gaan zitten en helemaal nergens op reageren. kortgezegd hebben ze geen plek voor mij en zitten ze neit op mij te wachten.
morgen maar de baas bellen en kijken wat eruit komt.
wil nu helemaal niet meer werken, motivatie is er zo wel uit
laat mij maar thuis blijven, dan voel ik mij beter en kan ik tenminste een beetje humaan leven
ben het echt zat, waar doe ik al die moeite voor?
heel weinig 2x2 uur om te starten
mijn baas gaf al aan daar niet genoegen mee te nemen, dus daar kijk ik al giga tegenop
daarnaast was het superconfronterend, om te zien dat ik letterlijk niet meer in het team zit, de jongeren van de woongroep echt mis en geen functie meer heb
daarnaast kan ik niet de dingen doen die nuttig zouden zijn
ik heb geen contact in die uren met collega's of de jongeren.
Daarnaart merkte ik hoe zwaar die 2 uren al zijn
nu belde het team ook nog, of ik niet elders kon werken. zij irriteren zich eraan dat ik niet nuttigs kan doen, en dat ik wel op dingen reageer maar ja kan moeilijk daar gaan zitten en helemaal nergens op reageren. kortgezegd hebben ze geen plek voor mij en zitten ze neit op mij te wachten.
morgen maar de baas bellen en kijken wat eruit komt.
wil nu helemaal niet meer werken, motivatie is er zo wel uit
laat mij maar thuis blijven, dan voel ik mij beter en kan ik tenminste een beetje humaan leven
ben het echt zat, waar doe ik al die moeite voor?