even klagen

nu zit ik al een tijd thuis en zou ik starten met werken

heel weinig 2x2 uur om te starten

mijn baas gaf al aan daar niet genoegen mee te nemen, dus daar kijk ik al giga tegenop
daarnaast was het superconfronterend, om te zien dat ik letterlijk niet meer in het team zit, de jongeren van de woongroep echt mis en geen functie meer heb
daarnaast kan ik niet de dingen doen die nuttig zouden zijn
ik heb geen contact in die uren met collega's of de jongeren.
Daarnaart merkte ik hoe zwaar die 2 uren al zijn

nu belde het team ook nog, of ik niet elders kon werken. zij irriteren zich eraan dat ik niet nuttigs kan doen, en dat ik wel op dingen reageer maar ja kan moeilijk daar gaan zitten en helemaal nergens op reageren. kortgezegd hebben ze geen plek voor mij en zitten ze neit op mij te wachten.

morgen maar de baas bellen en kijken wat eruit komt.

wil nu helemaal niet meer werken, motivatie is er zo wel uit
laat mij maar thuis blijven, dan voel ik mij beter en kan ik tenminste een beetje humaan leven

ben het echt zat, waar doe ik al die moeite voor?

Wat vervelend dat ze zo met je omgaan. Net of je het allemaal expres doet. Hoop dat je er uit kan komen met ze. En als je het niet meer trekt kan je je dan niet beter ziekmelden??

Succes ermee!!

xx

Och wat erg dat een dienstverlenende baan/werkgever zo zakelijk kan zijn.
Ga dit maar eens overleggen met je arbo-arts, zo mag het volgens mij zeker niet...
Stelletje pannenkoeken!
Hou je haaks en probeer het niet te persoonlijk op te pakken.

Dikke zoen,
Peet

ik laat het team voor wat het is en ga op een administratief kantoor assisteren
waar ik wel collega's heb en waar ik wel welkom ben en waar ik wel wat te doen heb
over een aantal maanden moet ik terug naar het team, maar dat zie ik dan wel, tijd genoeg nog

tis klote maar ik ga het nu niet in mijn weg laten staan

Terug
Bovenaan