even klagen

Ik moet even klagen. Vanmiddag weer controle gehad bij de vk. Vorige week hebben we echo gehad en toen bleek dat beide niertjes allebei weer vergroot zijn, dit keer boven de maximale norm. De verloskundige zou toen het protocol nakijken. Ik had er niks meer van gehoord, dus ik was ervan uit gegaan dat het zo goed zou zijn. Vanmiddag een andere vk en die vroeg zich af wat er vorige week was afgesproken. Nu blijkt dus dat ik eigenlijk nog naar het zh had gemoeten voor een extra echo..... Waar ik bij zat, heeft de vk gebeld met de gyn en van hem hoefde ik gelukkig niet meer voor een extra echo. Wel moeten we na de geboorte naar de kinderarts en worden de niertjes en blaas extra nagekeken. Waar ik nog het meeste van baal, is dat ik met deze zwangerschap al zoveel gecontroleerd ben. Suiker, groei-echo's enz. en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Normaal gesproken had ik deze laatste echo niet meer gekregen en had ik het dus helemaal niet geweten. Nu weet ik wel dat het goed is om het te blijven volgen, maar ik word er ook heel onzeker van. Gelukkig was verder alles goed en kon ik daarna weer redelijk opgelucht naar huis.....
 
Helaas gebeuren deze dingen lekker langs elkaar heen lopen.
gelukkig is voor de rest alles goed en begrijp dat je er beetje onzeker van wordt.

Hopelijk is straks na de geboorte alles goed met de niertjes.

succes met de laatste loodjes
 
Terug
Bovenaan