even klagen.

Hoi Dames,

M'n berichtje heeft totaal niks te maken met johnny o.i.d. maar wil het gewoon kwijt want ben WOEDEND!.

Wij hebben een prachtige laminaat vloer en ben er super blij mee, eens per maand boen ik de vloer helemaal in met een bepaalde soort was. alleen nu was het er al een paar keer bij in geschoten omdat ik op het einde hoogzwanger was etc. etc. jullie kennen het wel. ik heb dus gister avond afgesproken met mijn vriend dat hij lekker op zondag morgen zou gaan wandelen met johnny en onze hond en dat ik het huis dan lekker een grote beurt zou geven + het laminaat, zo gezegd zo gedaan, en alles WAS spik en span.. de vloer moet 24 uur intrekken en er mag dan geen vocht op oid.. nu had ik gister al gezegd tegen mijn schoonvader en een neef van mijn vriend dat ze morgen best langs kunnen komen i.v.m. de psv wedstrijd ( kijken ze altijd samen ) maar wel gevraagd of ze de puppies thuis willen laten.. dit was goed, nu was ik lekker aan het genieten van een heeeerlijk schoon huis ( EINDELIJK ) mijn schoonvader kwam niet veel later binnen en zoals gevraagd had hij de hond thuis gelaten bij schoonmoeders, toen kwam zijn neef, en JA hoor hij heeft zijn puppie bij zich, hartstikke leuk maar heeft nu al 3 keer geplast op het laminaat, dus er is ook 3 keer gedweild, de hele woonkamer stinkt nu naar de urine, door de woonkamer en gang staan nu overal hondenpootjes als afdruk..

kijk, ik ben een echte honden liefhebber maar hier ben ik zo woedend over.. ik denk dat het alles bij elkaar is, ik was zo blij en had echt een heel fijn gevoel dat ik eindelijk het huis weer een flinke beurt had kunnen geven.. heb de vloer met mijn hand gedaan en ben dus ontzettend lang bezig geweest.. plus het feit dat ik het duidelijk van te voren aan gegeven had en hij daar schijnbaar gewoon lak aan heeft..

ik heb zelfs een paar traantjes moeten laten maar denk dat ik gewoon nog heftig reageer door de hormonen, maar voor mijn gevoel zou ik hem bij wijze van wel iets aan kunnen doen..

sorry voor dit lange verhaal maar moest het echt even kwijt..

Hoii

kan me goed voorstellen dat je boos bent hoor! Al het werk is voor niks geweest, zou ik ook woedend over worden! Ja door hormonen kan je soms nog heftiger reageren, daar weten we allemaal van. Maar dit is terecht!

Ga jij straks maar lekker aan de wandel, en dan kunnen zij de troep weer opruimen en het nog een keer over doen.

Probeer toch nog van je zondag te genieten!

xxx

Hey Mandy,

Ik zou ook woedend zijn, je hebt het niet voor niets van te voren aangegeven!
Zoals Esther zegt, helemaal terecht!

En inderdaad, hoop dat je hun de troep op hebt laten ruimen? Blij zullen ze sowieso niet zijn geweest na die wedstrijd :-(

Liefs Kim

Terug
Bovenaan