Even klagen

Oke,,
Nou waar zou ik beginneN??
Laat ik beginnen bij dat het me allemaal tegen valt,,
iedereen vertelde altijd dat het zo leuk was om zwanger te zijn,maar bij mij viel het allemaal vies tegen.
Raakte me baan kwijt,moest stoppen met me opleiding,last van bloedarmoe,,en dan me moeilijk stoelgang,heb er nu ook last van en k word het zo zat.
Me buik doet gigantisch zeer alleen omdat ik moet toileteren en het gewoon niet lukt,Jha ik eet gezond,,maar niks helpt,
Ik hoop dat het straks wat minder is en dat ik het kwijt kan want ik moet nog boodschapjes doen,,
Nu nog te bedenken dat ik 32 weken ben,,en het nu al zat ben,,ik probeer ervan te genieten alleen met de kwaaltjes erbij wil het niet egt lukken!
Gelukkig geniet ik wel van de flinke schopjes die ik soms kan krijgen!!
Nu ga ik mezelf maar weer moed in praten om de rest van de dag weer vrolijk door te kunnen!!!
En toch lucht het elke x weer op om even te klagen!!
In iedergeval bedankt voor het lezen!

Liefs,

Vervelend dat het je allemaal zo tegenzit met de kwaaltjes. Ik heb ook wel last van kwaaltjes maar die overheersen niet zo dat ik echt niet kan genieten. Ik geniet wel maar maak me nu vooral zorgen zie mijn topic Utrecht.

Verder voor je stoelgang. Heb je al gebroken lijnzaad geprobeerd? Kun je bij een reform winkel kopen. Doe het door de yoghurt en eet het dan op. Heeft mij wel geholpen in het begin had ik namelijk ook heel erg last van mijn stoelgang.

Succes nog de komende tijd.

Liefs Jojanneke

breek even in van juli,
heb ook last van mijn stoelgang, ben nu bezig met roosvicee laxo. ook heb ik lactulose die ik af en toe gebruik, kan geen kwaad met zwangerschap is alleen sterk spul. als ik dat heb gedronken zit ik gewoon 4 keer op de wc. das flink voor iemand die dat niet gewend is. maar dan is de druk op je buik wel een beetje minder. succes nog verder met de laatste loodjes!!!

Ik heb tijdens mijn zwangerschappen van mijn dochters ook last gehad van mijn stoelgang. Heel veel drinken helpt ook, dus genoeg water naar binnen werken. Verder heb ik ook lactulose gebruikt, maar het nadeel is idd dat je dan 4 uur na het innemen echt moet rennen. maar de opluchting die je er voor terug krijgt....

Even een tip voor je slechte stoelgang... magnesiumoxidesulfaat... bij de apotheek te halen voor bijna niks. Ik had er ook altijd veel last van. Lees HAD! Sinds ik die tip heb opgevolgd nooit meer verstopping. Ik heb het in de zwangerschap vollop gebruikt en nu nog.... je mag 3 kauwtabletten op een dag en het duurt een paar dagen voordat het goed werkt, maar als het dan eenmaal werkt kan je er zelfs hele dunne ontlasting van krijgen... je kunt het dan weer afbouwen naar 2 of 1.

Ik vond het superfijn dat ik goed kon drukken in de kraamweek... ik nam genoeg van dat spul zodat ik weinig druk hoefde te zetten om naar de wc te kunnen... ideaal!

Terug
Bovenaan