Even kletsen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gewoon eventjes mijn verhaal kwijt hoor!

Vandaag mijn NOD (denk ik tenminste)...... Het is alleen wel weer een beetje apart deze maand. Normaal gesproken heb ik voor mijn ongi wel al een beetje bloedverlies, maar dit is dan nog oud bloed van de vorige keer.

Dit keer is dat ook weer het geval, maar een stuk minder dan de vorige keren. Twee dagen een beetje, gisteren een beetje, maar verder helemaal niets...... Dat is gewoon erg anders in vergelijking met de vorige keren dat ik ongi was. Toen begon dat oude bloedverlies namelijk al eerder en was het heftiger. Raar dat je je gaat vastgrijpen aan iedere kleine aanwijzing die op iets anders kan duiden.....

Qua temperatuur ook vreemd: eergisteren een tiende gedaald, gisteren weer een tiende gestegen (niveau eisprong) en vandaag weer een tiende gedaald. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Bij een daling zou je ongesteld moeten worden, maar ook bij zo ´n kleine daling?

Ik word soms echt helemaal gek van mezelf en ben blij dat dit forum er is om gewoon eventjes van je af te kunnen schrijven.

Vrijdag trouwens naar de HA omdat we inmiddels ruim een jaar aan het klussen zijn. Spannend hoor!

X

Pico

Hoi Pico,

Ik zal voor je duimen, je weet maar nooit je hoort vaak genoeg dat het gebeurt op het moment dat je akties richting dokter neemt.

Houd vol en laat snel weer iets horen!

duimduimduimduim......

Een meelezer van het maartforum

Terug
Bovenaan