Even kletsen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

vreselijk he om zo lang te wachten. Ik moet mijn vruchtbare dagen nog krijgen. Heb nu 3 weken een maansteen om, hebben jullie die ook?
Ik ben de vorige keer ontzettend ongesteld geweest, misschien een keertje goed? Ik hoop dat het nu dan wel gaat lukken, misschien werkt die maansteen wel goed?
Ben benieuwd.
Ik probeer alles wat men aanraad, kijk bijna op alle sites, zag dan namelijk ook op babybrabbel dat je beter niet op de dag van ovulatie kan vrijen maar de dag ervoor, dan he je gewoon 60% kans, dus ben benieuwd. Moeten jullie ook eens voor de gein doen.

Nou wat zal ik verder nog even vertellen....??
He meiden, heel veel succes en als jullie nog tips hebben, mail het maar even. veel liefs van natascha...........

Het meis,

Bedankt voor het reageren op mijn berichtje (twee streepjes???).
Ik hoop idd morgen of overmorgen een positieve test te hebben.
In welke ronde zit jij eigenlijk en hoelang gebruik jij al ovulatietesten?
Ik hoor het wel van je. Veel liefs xxx isa.

Hey Natascha,

Alles goed daar??
Hier wel weer bezig met een nieuwe ronde vandaag te horen gekregen dat mijn collega bevallen is van een jongen een maand te vroeg maar alles was wel goed ruim 7 pond geloof ik en 51 cm ze was maar wat blij dat hij er was.

En hoe enthousiast je dan ook bent het steekt toch wel een beetje, maar positief blijven denken volgende maand zijn wij aan de buurt toch.

Volgens mij wist je al dat ik ook een maansteen draag heb wel gemerkt dat ik aardig op tijd was met mij eisprong maar een week later begon ik te bloeden (bleh bleh) en dat is de eerste dag heel erg geweest en twee dagen was het bijna niets en toen verder geen last meer wel een test gedaan maar die was negatief.
Dus ik ben er maar van uit gegaan dat ik een volgende ronde in ben gegaan .

Sorry het is toch nog een vrij lang verhaal geworden ik ga voor je duimen succes

Agnetha

Hoi,

Ik heb vorige maand, nadat ik ongi was geweest ook een maansteen omgedaan en die sindsdien niet meer afgedaan. Het zal mij benieuwen of het helpt. Vandaag is mijn NOD maar ik denk wel dat ik weer ongi ga worden dus die maansteen heeft niet echt geholpen. Ik heb deze maand alles volgen 'het boekje" gedaan. Afwachten maar

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan