Even kwebbelen..

Wat leuk dat ik me ook kan aanmelden voor de juni club! Toch fijn om met andere zwangeren te kwebbelen:)
Hoe gaat het met jullie vermoeidheid? Ik heb echt bijzonder weinig energie de laatste dagen. 's Ochtens niet vooruit te branden en 's avonds vroeg mijn nestje weer in. Gelukkig is dat waarschijnlijk over een paar weken weer wat beter. Verder gaan we natuurlijk vooral volop genieten allemaal!

Gefeliciteerd en welkom bij de club ;-)
Ook ik merk dat ik toch wel vermoeid ben.
Verder heb ik gelukkig nergens last van!
Wanneer ben je uitgerekend?
Ik voorlopig 15 juni maar moet nog even de echo afwachten op 29 oktober!

Gefeliciteerd!

Hier ook toenemende vermoeidheid, maar nog niet zo dat ik er veel last van heb. Verder helemaal nergens last van hier!

X

Ik ben ook echt zo ontzettend moe... Einde middag zou ik wel naar bed kunnen! Dus hier ook vroeg naar bed savonds en in het weekend heerlijk uitslapen!
Ook niet veel last van andere kwaaltjes, alleen veel zin in patat en eet bij het avondeten veel meer dan ik normaal doe.

Wel grappig vorige keer helemaal niet zo moe..had continu honger maar na 3 happen al vol.
Toen last van acne en nu gelukkig niet!

Heerlijk genieten dus...!!
31 oktober mag ik voor de eerste echo en de week daarna intake bij de VK.

Gefeliciteerd! en geniet ervan.....

ik ben ook moe, maar lang niet zo moe als bij de eerste.... verder voel ik me op en top en kiplekker..... nergens last van. nog........

Terug
Bovenaan