even kwijt!

A

Anoniem

Guest
Het is raar gezegd maar ik ben 'blij'dat er nog veel meer vrouwen zijn die al een lange tijd bezig zijn om kinderen te krijgen. Zelf zijn wij nu 7 maanden bezig maar het wilt allemaal niet zoals wij willlen!
Ik ben nog geen enkele maand echt goed ongesteld geweest. Soms wat bruine afscheiding en af en toe iets bloed. ik kan er niets van op aan! (eerder een lange tijd aan de pil geweest) Sommige dagen ben ik er echt verdrietig van. En soms weet ik echt niet meer wat ik moet doen om mijn cyclus goed te krijgen......... De huisarts geeft aan dat ik maar moet wachten tot dat er een jaar is verstreken dan stuurt ze me door....dit geeft zo'n onzeker gevoel allemaal...
Sorry maar ik moest dit even kwijt.

Allemaal heel veel succes met het oefenen......
En zwangeren GEFELICITEERD geniet er van.

gr. sporty

Ik herken je verhaal heel goed. Wij zijn inmiddels 15 maanden aan het proberen. Ik ben na 13 maanden 7,5 week zwanger geweest, maar dat werd helaas een miskraam.

Ik had en heb die twijfels ook heel erg. Mijn ongesteldheid stelt ook weinig voor, met name rood/bruine afscheiding. Dus elke maand weer hoop, maar na een aantal dagen, werd het toch echt rood.

En dan lees je de reacties dat roze/bruine afscheiding bij een zwangerschap hoort, maar ik word gek van al die twijfel. Sinds gisteravond roze/bruine afscheiding, maar moet pas vrijdag ongi worden (= dan 14 dagen na mijn eisprong).
Die hoop en angst, ik word er gek van.

Dus prettig te lezen dat ik niet de enige ben, ook al schieten we daar niks mee op.

Ik hoop dat het snel lukt bij jullie. In ieder geval heel veel succes ermee.

Terug
Bovenaan