Even kwijt.......

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

eerst wil ik iedereen geelukt wensen met hun zwangerschap, wat waren het er veel ineens.

Voor de rest die aan het wachten zijn heel veel geluk en mag het gelukt zijn.

Wij gaan deze week weer klussen, mijn eisprong is op 1 augustus.

Hoop dat het gaat lukken, me schoon zus belde net met het bericht dat ze weer zwanger is, maar zei wel gelijk dat wij maar eens moesten op schieten.
Dit vond ik niet zo leuk.
Wel vindt ik het leuk voor haar dat ze weer zwanger is maar die steek onder water vondt ik niet zo leuk, ze weet hoe graag ik kinderen wil.
Dit doet ze telkens.

Nou ik moest het even kwijt.

Groetjes Kattie

nou als ze het weet vindt ik dat ze wel wat meer meelevend mag zijn!!! kom op zeg beetje nadenken kan toch wel

Nou,aardige schoonzus heb je....,ik zou haar gewoon eerlijk zeggen dat je dat soort opmerkingen liever niet hoort.
Kom op zeg,zij mag blij zijn dat het haar wel al gelukt is,ik snap somige mensen niet,lekker bot!!
Maar niet getreurt,jou gaat het ook lukken!!
Kop op!
Veel suc-6,liefs,Swinnie

Nou Kattie,

Zo, n zwager heb ik elke keer als ik hem zie vraagt ie is het al zover. Grrrrrrrr net alsof het voor iedereen zo vanzelf sprekend is. Zijn vrouw is nu zwanger van de tweede albeide keren in de tweede ronde. Verschrikkelijk hoe dit zijn ego streelt voelt zich toch wel een hele man. Ben nu zelf nog maar in ronde 3 maar je weet het nooit hoelang het duurt het is en blijft een gods wonder. Probeer me er niet zo over op te winden maar laat het wel duidelijk merken dat ze daar heel dankbaar voor mogen zijn. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.

Liefs Linda

Dankje wel meiden,

ik had deze oppepper even nodig.

Moet vanavond bij ze langs, denk dat ik het nog maar eens ga zeggen dat ze eens rekening met ons gevoelens moet houden.

liefs Kattie

Ja erg hoor, sommige mensen kunnen zo bot zijn.
Denken niet na met wat ze zeggen.
Nou meid, jou tijd komt ook nog wel, zeker weten en dan ga jij haar even een poepie laten ruiken....hihi
Liefs van Miena

Terug
Bovenaan