A
Anoniem
Guest
Hallo Meiden,
ik ben nu precies 6 cyclussen gehad na de vroege miskraam vorig jaar sept.
Ik heb hele mooie cyclussen van rond de 28 dagen. Perfect zou je denken.
Nu heb ik alleen tussentijdse bloedingen.
Ben vandaag toch maar even bij de huisarts lang geweest omdat ik hier toch wel onzeker door word.
Ik heb regelmatig door de hele cyslus bruin slijm (roestig) en rondom mijn eisprong krijg ik helder rood. Vooral heb ik dit laatste na/tijdens het klussen.
Jullie snappen wel dat er dan weinig van terecht komt.
Nu heeft de huisarts gelijk een kweekje gemaakt die ik gelijk even langs het Zh moest brengen. Dit omdat hij denkt dat er een bacterie in de baarmoedermond zit.
Toen hij het kweekje ook maakte begon het weer te bloeden zij hij.
Voor mijn miskraam heb ik ook een uitstrijkje en kweekje gehad, hier is niets uit gekomen destijds. Dit is nog geen jaar terug.
Zal er dan nu wel wat uitkomen?
Komt iemand dit probleem toevallig bekent voor?
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt even kwijt!
Groetjes
Mara
ik ben nu precies 6 cyclussen gehad na de vroege miskraam vorig jaar sept.
Ik heb hele mooie cyclussen van rond de 28 dagen. Perfect zou je denken.
Nu heb ik alleen tussentijdse bloedingen.
Ben vandaag toch maar even bij de huisarts lang geweest omdat ik hier toch wel onzeker door word.
Ik heb regelmatig door de hele cyslus bruin slijm (roestig) en rondom mijn eisprong krijg ik helder rood. Vooral heb ik dit laatste na/tijdens het klussen.
Jullie snappen wel dat er dan weinig van terecht komt.
Nu heeft de huisarts gelijk een kweekje gemaakt die ik gelijk even langs het Zh moest brengen. Dit omdat hij denkt dat er een bacterie in de baarmoedermond zit.
Toen hij het kweekje ook maakte begon het weer te bloeden zij hij.
Voor mijn miskraam heb ik ook een uitstrijkje en kweekje gehad, hier is niets uit gekomen destijds. Dit is nog geen jaar terug.
Zal er dan nu wel wat uitkomen?
Komt iemand dit probleem toevallig bekent voor?
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt even kwijt!
Groetjes
Mara