even lachen !

Ik werk op een kinderdagverblijf en een vader van een kindje had nog niet mee gekregen dat ik zwanger ben.
Terwijl we aan het praten zijn zegt hij op eens :
He ben je zwanger ? hoe kan dat nou ?

Haha ik moest erg hard lachen en zei daarop :
Uhm moet ik dat uitleggen haha

Toen had hij pas door wat hij eigenlijk had gezegd. En moest ook hij erg lachen.

liefs Pauline

nog iemand zo'n leuke reactie gehad ?

Hihi

Afgelopen weekend ook zoiets leuks. Terwijl mijn eigen neefje en nichtjes nog niet echt doorhebben wat zwanger zijn nu is, heeft een vreemde het goed door! Ik liep dit weekend naar huis met een Felicitas doos in mijn hand. Voor me liep een vrouw met haar zoontje van zo'n 6 a 7 jaar me tegemoet. Hij begon ineens naar mijn buik te wijzen en te schreeuwen (met een enthousiasme alsof het Nederlandse elftal een doelpunt had gescoord): 'Mama, baby, baby!' Moeders en ik schoten allebei in de lach en konden alleen maar zeggen: 'Ja, inderdaad'.

Ik heb laatst ook iets grappigs meegemaakt. We waren een weekend weg met mijn hele familie en mijn neefje van 3 zat aan de tafel te kleuren waar ik bij stond (tegenover hem). Ineens kijkt hij op en naar mijn buik en zegt: Jij hebt een bal daar!

Hij dacht dus dat ik een (voet)bal verstopt had onder mijn t-shirt... hihi... zo schattig!

Terug
Bovenaan