Dus vanavond stap ik onder de douche, had even zin in lekker warm water op mn lijf. En toen dacht ik gelijk alles weer even bijwerken.
Nou vergeet het maar, er is daar niks meer te zien. Ik zie alleen mn buik en ik heb geen vagina meer.
In alle mogelijke bochten gewrongen, staand, zittend, uiteindelijk toch een beetje bijgewerkt.
Probeerde mn buik wat omhoog te doen, daar was de kleine het niet mee eens.
Al met al een heel karwei.
Dus ik zet dat naar mn moeder op de sms dat ik mn eigen vagina niet meer kan zien. Het antwoord:
Ja ja meid, dit zijn de zwangerschapskwaaltjes. Maar ach laat Johan die kutklusjes maar oplossen joh, doet hij ook nog wat tijdens deze zwangerschap.
Echt hilarisch en hele goeie woordspeling.
Maar ondertussen voel ik me toch een beeje minder vrouw.
Nou vergeet het maar, er is daar niks meer te zien. Ik zie alleen mn buik en ik heb geen vagina meer.
In alle mogelijke bochten gewrongen, staand, zittend, uiteindelijk toch een beetje bijgewerkt.
Probeerde mn buik wat omhoog te doen, daar was de kleine het niet mee eens.
Al met al een heel karwei.
Dus ik zet dat naar mn moeder op de sms dat ik mn eigen vagina niet meer kan zien. Het antwoord:
Ja ja meid, dit zijn de zwangerschapskwaaltjes. Maar ach laat Johan die kutklusjes maar oplossen joh, doet hij ook nog wat tijdens deze zwangerschap.
Echt hilarisch en hele goeie woordspeling.
Maar ondertussen voel ik me toch een beeje minder vrouw.