Even lachen

Dus vanavond stap ik onder de douche, had even zin in lekker warm water op mn lijf. En toen dacht ik gelijk alles weer even bijwerken.

Nou vergeet het maar, er is daar niks meer te zien. Ik zie alleen mn buik en ik heb geen vagina meer.

In alle mogelijke bochten gewrongen, staand, zittend, uiteindelijk toch een beetje bijgewerkt.

Probeerde mn buik wat omhoog te doen, daar was de kleine het niet mee eens.

Al met al een heel karwei.

Dus ik zet dat naar mn moeder op de sms dat ik mn eigen vagina niet meer kan zien. Het antwoord:

Ja ja meid, dit zijn de zwangerschapskwaaltjes. Maar ach laat Johan die kutklusjes maar oplossen joh, doet hij ook nog wat tijdens deze zwangerschap.

Echt hilarisch en hele goeie woordspeling.

Maar ondertussen voel ik me toch een beeje minder vrouw.

whahahahahaha zoiets zou mijn moeder ook zo zeggen!!! whahahaha
je en wat de vrouwelijkheid betreft dat is hier ook wel zo. raar he als je niks meer kunt zien door je buik!!!

Gelukkig kom ik op een krukje al een aardig eindje met mezelf "haarvrij" maken van onder (benen en ertussen) mijn vriend had al aangeboden te helpen als het nodig was. Ben benieuwd wanneer het me echt niet meer alleen af gaat...

Vroeg me van de week al af hoe andere vrouwen dat hebben met de noodzakelijke snoeibeurten van onderen. Ben ook niet meer zo consequent met de bossages op mijn benen. Voel me toch al niet zo aantrekkelijk, dus paar haren meer of minder maakt even niet uit. Enne gelukkig hebben we nog maar één 'rokjesdag' gehad........ Bij mooier weer maar weer origami vouwen met dit stramme lijf om bij de gewenste plekken te komen om de onstane vacht te elimineren.

Dat is het fijne als je straks bevallen bent. Dat je weer normaal je eigen muts bij kunt werken haahaha. Ik weet nog wel dat ik dat bij de oudste vreselijk vond, om mijn man te vragen of hij het schapenvachtje er even af kon halen hahahaha. Nu vraag ik het gewoon met de gedachte dat ik het over een paar maanden gelukkig zelf weer kan.

hahaha, nog geen last van! Nog een heel bescheiden buikje met mijn 24+5 weken. Bovendien heb ik de boel voor mijn zwangerschap met IPL laten ontharen, dus scheelt mij weer een hoop scheerbeurten.

Mijn man mag dit van de week gaan doen, ik kom ook nergens meer bij, heb zelfs al moeite met het afdrogen van mijn onderbenen!!

ach en anders maar harig, zijn vrouwen zat die zich tegenwoordig juist niet meer ontharen daar...maar ik vind t zelf niet zo fijn zo'n bos..haha

Terug
Bovenaan