even laten weten aan vlindertje dat ik op 19 december 2010 ben bevallen.

Hallo vlindertje en aan de andere dames,
Ik ben dus bevallen op 19 dec.2010 in het ziekenhuis te schiedam van een meisje.ze heet alison corrie marie roepnaam alison.ik ben nu al een poosje thuis. en ik vind het best wel zwaar in je eentje voor de baby zorgen.zeker als de kraamhulp weg is en je dan ontdekt dat je weinig tijd voor jezelf heb.Me vriend is vrachtwagenchaffeur en veel buitenhuis weg. ook in het weekend gat hij naar zijn fam.en of vrienden toe. dat geeft mij toch het gevoel er alleen voor te staan met me dochter. en ik ben ook naar het c.buro geweest met haar en de hielprik heeft ze ook al gehad.dat was bij me thuis.me huisarts is ook nog langs geweest.dat bezoekje liep een beetje raar naar mij idee.ik vond dat niet een prettig bezoekje.verder zit ik zonder werk sinds zoveel jaren verschillende baantjes te hebben gehad.en ben ik dus nu huisvrouw en moeder.En is dat wel wennen vind ik.zeker als je vriend weinig steun geeft.groetjes s.c.

Alison, wat een prachtige naam!

Ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je mooie meisje. Je vriend heeft je de hele zwangerschap al niet gesteund, dus ik zou niet teveel van hem verwachten. (sorry, ben eerlijk)

Probeer naar de mooie en positieve dingen te kijken die je wel hebt in je leven. Het lijkt mij ook zwaar om er helemaal alleen voor te staan, maar de vreugde die zo'n klein mensje in je leven brengt is toch onbetaalbaar!!!!!

Hier nog steeds aan het wachten op ons meisje, ben nu 2 dagen over tijd en hoop haar snel in mn armen te kunnen houden.

Schrijf af en toe iets over hoe het met jou en je kleintje gaat!

Veel liefs, Vlindertje

Hoi Hoi

Nee je vriend heeft je idd niet bepaald bijgestaan en gesteund wat ik heel sneu vind voor je.
Maar onthoud jij en je kleine meid zijn het belangrijkste!
Hoe moeilijk het ook is probeer te genieten van de kleine dingen zoals een lachje, wandelingetje en lekker knuffelen, die maken de andere dingen dragelijk!

En thuis zitten kan idd voorstellen dat dat heel erg wennen is! Je moet je tijd weer helemaal opnieuw indelen!
Wat betreft je huisarts: als je verders een prettig gevoel hebt met hem kan je je gevoelens gewoon uiten?! Dan ben je dat in ieder geval kwijt!
Succes en genietze!

Terug
Bovenaan