even laten weten

hallo,
ik wil graag even laten weten hoe het hier gaat.
elyza is 8 maanden en doet eigenlijk alles wat ze zou kunnen moeten. tijgeren, kruipen, rollen, lopen langs meubels en met een stoel door de kamer. ze is nog steeds een heel rustig meisje.
verder zijn wij verhuist naar frankrijk. daar hadden we al familie wonen. en dat bevalt ons eigenlijk wel goed.

verder kreeg ik net te horen dat een goede vriendin van mij haar zoontje verloren is met 38 weken. de oorzaak is onbekend!
hij zou delinyo heten. best een speciale naam.
het kwam heel hard aan. ze is woensdag bevallen en het jochie is dood geboren. en waarschijnlijk mag zij door reuma ook niet meer zwanger worden. dan wil de gyneacoloog haar niet meer bijstaan.

dit moest ik even kwijt ze wil niet dat mensen die zij ook kent het weten.

hoi hoi,

Wat vervelend voor je vriendin... wat een nare ervaring... geen woorden voor te vinden....

en jij verhuist naar frankrijk.... Wens je daar veel plezier en alle goeds toe... en wat betreft elyza.... die gaat ver voor de rest geloof ik.... wat kan ze al veel!!!!

Nou lekker genietn van je meis, en sterkte met je vriendin

sow heel veel sterkte met dit verlies...krijg er kippenvel van...

Ik ben blij dat met jullie alles goed gaat, geniet er van!
en laat af toe weten hoe het met je gaat.

Ow gatver, wat een naar nieuws, zit hier met kippenvel op mijn lijf. Veel sterkte voor je vriendin en ook voor jou, komt hard aan als je net zelf een kleintje hebt he? De zus van mijn schoonzus verloor haar dochter die op 10 dagen na margo geboren was toen ze nét 1 waren, zoooo verschrikkelijk!
Fijn dat je meisje het zo goed doet, geniet ervan!

wat fijn dat het zo goed gaat met je eisje en tjee helemaal aar frankrijk, is dat zomaar of vanwege hetw erk van je man of van jou?

wat erg zeg van je vriedin, wens haar maar heel veel sterkte, hopelijk kan ze toch ooit nog een keer zwanger worden

Terug
Bovenaan