Even laten zien dat het lekker gaat.. (foto's)

We hebben een heel leuk weekend gehad in de Holle Bolle Boom in Tuitjenhorn. Meike kreeg er geen genoeg van. Ik had de foto's op hyves gezet en dacht net dat ik ze hier ook wel even kon laten zien..

helemaal zelf in klim/klauterwand..

kijk mij eens!!

van een enorme glijbaan en alles helemaal alleen!!

Isa en Jack

Dit is een heel bijzondere foto; mijn moeder, vader, zus (13 week zwanger van de derde en ze heeft idd een grote buik maar dat zal straks wel stilstaan) en ik.

En dit was aan het einde van de dag, bekaf van het spelen. Op het luchtkussen kwam haar tong tussen haar tanden. Viel wel mee haha.

Op het moment is ze erg van de "stommerd" en dan zeggen wij dat ze lief is (en haar grote zus ook) dus dat leert ze wel af. Tis lekkere kontkrummel die het heerlijk doet nu.

Liefs van de trotse mama van Isa (29-05-04) en Meike (12-07-06)

Hoi

Leuke foto's zeg.
En moet zeggen met een ondeugend bekkie haha.
Wat ik ook leuk vind om te zien is de foto van jullie en wat je zegt je zus heeft idd een buikje, maar misschien staat het straks idd stil.

Jaimey neemt veel taalgebruik van zijn nichtje over.
Als wij hem daar dan niet veel aandacht aangeven dan gaat het meestal wel over.
Maar tot nu toe valt het "foute"taalgebruik wel mee.

gr kaat mv jaimey

Whaaaa die laatste foto: wát een boeffie! Wat een mooie meisjes heb je toch (en wat een stoere papa hebben jouw meisjes haha)

Goed te lezen dat het goed gaat met je gezinnetje Renske, jij bent een sterk mens.

Geniet en verwonder (nog steeds!)

Liefs
Susan

Wat leuk! Wat kun je genieten als je je kindjes ziet genieten!!! En vooral de laatste foto... ze heeft het duidelijk heel leuk gehad ;)
Geniet van je meisjes!
Groetjes, Noor

De Holle Bolle Boom is leuk! Zijn we vorig jaar ook een keer geweest. Konden toen alleen maar binnen spelen, want buiten stond de boel onder water. Maar ook binnen was het erg leuk. En zo te zien vond Meike dat ook! Haha, die laatste foto! Echt zo'n "moe-maar-voldaan" gezicht!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan