We hebben een heel leuk weekend gehad in de Holle Bolle Boom in Tuitjenhorn. Meike kreeg er geen genoeg van. Ik had de foto's op hyves gezet en dacht net dat ik ze hier ook wel even kon laten zien..
helemaal zelf in klim/klauterwand..
kijk mij eens!!
van een enorme glijbaan en alles helemaal alleen!!
Isa en Jack
Dit is een heel bijzondere foto; mijn moeder, vader, zus (13 week zwanger van de derde en ze heeft idd een grote buik maar dat zal straks wel stilstaan) en ik.
En dit was aan het einde van de dag, bekaf van het spelen. Op het luchtkussen kwam haar tong tussen haar tanden. Viel wel mee haha.
Op het moment is ze erg van de "stommerd" en dan zeggen wij dat ze lief is (en haar grote zus ook) dus dat leert ze wel af. Tis lekkere kontkrummel die het heerlijk doet nu.
Liefs van de trotse mama van Isa (29-05-04) en Meike (12-07-06)
helemaal zelf in klim/klauterwand..
kijk mij eens!!
van een enorme glijbaan en alles helemaal alleen!!
Isa en Jack
Dit is een heel bijzondere foto; mijn moeder, vader, zus (13 week zwanger van de derde en ze heeft idd een grote buik maar dat zal straks wel stilstaan) en ik.
En dit was aan het einde van de dag, bekaf van het spelen. Op het luchtkussen kwam haar tong tussen haar tanden. Viel wel mee haha.
Op het moment is ze erg van de "stommerd" en dan zeggen wij dat ze lief is (en haar grote zus ook) dus dat leert ze wel af. Tis lekkere kontkrummel die het heerlijk doet nu.
Liefs van de trotse mama van Isa (29-05-04) en Meike (12-07-06)