even lekker klagen...

A

Anoniem

Guest
Bah, ik voel me een beetje chjacerijnig (of hoe schrijf je dat ..?!)
Morgen is mijn nod -dag. en zo voel ik me altijd een dag voor die tijd.
we zijn nou 5 maanden verder, en nog geen positieve test in handen gehad.
alles draait bij mij nu om - vruchtbare dagen en - de nod dag...
ben er nou even een beetje zat van. mannetje is  veel weg de komende tijd, dus als het nu niks is, dan volgende maand ook niet; want er zijn toch 2 voor nodig he...!
Dus even lekker klagen hier, verder weet niemand het. dus bij anderen kan het niet.
volgens mijn man moet ik me niet zo druk maken, komt van zelf een keer ...
GRRRRRRRRRRRRR, mannen praat ......
Ik heb 2 schatjes van meiden rond lopen, dus dacht dat ik er deze keer niet zo bij na zou denken.     wel dus!
Ik zou nog zo graag 1 keer .....
genoeg geklaagd.     Ik wacht mar weer af.
sorry voor dit verhaal, moets het even aan iemand kwijt.
bedankt voor het lezen en ook veel succes !
liefs,roosje  

herkenbaar hoor,mannen zijn daar toch niet zo mee bezig als vrouwen
zit nu zelf in ronde 9 en ook nog geen positieve test in handen gehad
hoop dat het snel voor ons ook zo mag zijn

liefs mier

klaag maar raak hoor! we weten hoe je je voelt! ik heb zelf ook zo'n dag en zit nu een reep toblerone naar binnen te werken! muziek hard aan en dadelijk lekker op tijd naar bed! sterkte meid!

hoi
ik ken het ook hoor! Ik heb ook al wat af-geklaagd..
Sommige dagen denk je van...mijn tijd komt nog wel dat ik zwanger ben, maar andere dagen ben je liever gisteren al zwanger..

Iedereen veel succes verder

he meis ik snap hoe je je voelt had ik ook inhet begin,

ik zat in ronde 9 a 10 ( weet zelf niet want was heel onreglmatig) en een tijdje later had ik zo iets van oke komt het dan komt het, me vriend niet die was anders die stond elke dag op zijn tenen om te vragen of ik al ongi was, hahaha

nu gisteren d8 ik nou doe voor de zekrheid een test om zeker te weten dat ik niet zwanger ben( daar ging ik vanuit van wege te veel negatieve testen in em handen) ik had er nog 1 thuis liggen, nou de test gedaan en plots verscheen hetw oordje zwanger,

ik d8 dat kan niet ik ben niet misselijk, heb geen pijnlijke borsten wel beetje gevoelig maar das altijd bij mij, en heb ongi krampen, ik naar de buurvrouw en die zei ook staat echt duidelijk zwanger

dus er kan van alles gebeuren ligt er aan hou je er over denkt

veel s6 en sterkte er mee

greetz suzette

Hey...
nou snap het heel goed hoor.. heb ik ook en ookal heb je al 2 meiden rondlopen dat gevoel blijft toch.. we hebben zelf 1 zoontje van 1 jaar maar toch heb ik ieder maand weer van mmm jammer... iedereen zegt niet er te veel mee bezig zijn maar dat is makkelijker gezegd als gedaan..

Terug
Bovenaan