Even lekker klagen...

Hey,

Hoe is het bij jullie? Ik moet zeggen dat het allemaal op zich wel gaat. (Positief beginnen) Maar verder moet ik ook wel bekennen dat ik steeds meer ongemakken krijg. Vandaag is het me in mijn rug geschoten en vraag me niet waarom en hoe??? Ik waggel als een gans heen en weer omdat mijn bekken zowel voor als achter opspeeld.

Verder heb ik weer van die klachten waarvan ik zeg: Oh,ja!! Daar zijn ze weer. Vooral die ene. 's Avonds bijna verdrinken (oke overdreven, maar toch) in je maagzuur. Heerlijk hoor.

En dan ben ik nog niet eens zo ver als de meeste van jullie. Ik weet alleen wel dat ik rond om de zelfde tijd als de meeste van jullie zal gaan bevallen of zelfs nog eerder. Dat is dan wel weer een prettig vooruitzicht. Voor mij is het zeker dat ik nog maar een paar weekjes hoef en dat ik er niet over heen ga lopen.

Nou even genoeg geklaagd.

Liefs Claudia (34+6)

hey claudia,

Ff lekker klagen moet kunnen hoor, dan kun je er daarna vaak weer even wat beter tegen, dus vooral lekker doen.
Hier ook iemand die het wel zat word nu, veel klachten ook, maar ja nog even volhouden...
En tot die tijd, lekker je verhaal doen, en je thuis laten verzorgen!!!haha

liefs natascha(37w1d)

Hoi Claudia!

Ik ben het ook best zat aan het worden hoor! De verzorging van mijn kleine jongen gaat moeilijker, de dikke buik zit overal bij in de weg.
En daarbij ben ik gewoon enorm nieuwsgierig naar ons kleine meisje en ben gewoon weer opgelucht als ze gezond en wel in mijn armen ligt!
Dat zal bij jou ook meespelen lijkt me!

Dus klaag maar lekker, we begrijpen het hier allemaal! Hahahaha

Succes en hou je taai!

LIefs, Billie
37w5d

O, ik ben het op het moment ook helemaal zat (let op het tijdstip dat ik dit schrijf )
Helaas is zwanger zijn niet altijd rozengeur en maneschijn zucht.....
Gelukkig kunnen we hier altijd ffies klagen zonder dat je moet uitleggen waarom hahaha, dat lucht in ieder geval weer iets op.

Verder mag ik niet klagen hoor, heb bijna geen kwaaltjes. Ik zou ook niet weten hoe andere dat doen die meer last hebben als ik, of al een kleintje hebben lopen. Heb respect voor jullie.

Goed, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken....

groetjes Petra
(39+5 wk)

Hoi meiden,

Vandaag doe ik ook even lekker mee met 'klagen', heb het even helemaal gehad.
Zat de afgelopen dagen weer volop in de voorweeën, vooral 's nachts en nu is de rust weer gekeerd. Heb nu flink last van mijn rug, kan praktisch niet meer bukken, ben moe, heb wel enorme nesteldrang wat niet prettig is als je de bocht niet door kunt.
Mijn achterwacht voor het geval we naar het ziekenhuis moeten heeft de afgelopen dagen zelf in het ziekenhuis gelegen en om maar even goed met de neus op de feiten gedrukt te worden regent het hier baby's, behalve bij ons.
Oké, het einde komt in zicht. Hooguit nog 3,5 week, dus sowieso oktober, maar ik vind het absoluut niet erg als het vandaag wordt. Onze oudste 2 jongens trouwens ook niet. Gisteren vroeg onze 2e al wat hij kon doen om te zorgen dat de baby heel snel geboren zou worden.   En onze oudste vond het zeker een optie als de baby nu zou komen, want dan had hij weer een dag vrij van school. Al met al genoeg redenen om spontaan de vliezen te laten breken. Ik zal het vanmiddag eens met de verloskundige bespreken.......

hallo,

ik doe ook even mee hoor! Had het vandaag ook even helemaal gehad. Ik heb ook al vanaf de laatste 2 weken van sept het gevoel dat de kleien zich elk moment kan aandienen; wat duurt het wachten dan lang zeg!!
Vandaag weer in ziekenhuis op controle geweest; bloeddruk was hoog maar verder alles goed gelukkig. Mag dus eigenlijk ook helemaal niet klagen maar had eenmaal thuis een gigantische jankbui....
(eigenlijk 1 van de eerste deze zwangerschap) Zat er even helemaal door heen. Vond mezelf zo zielig. Nu lach ik er al weer mee hoo'; hormonen he?!
We moeten allemaal gewoon om onze beurt wachten. Maar stiekem ben ik ook erg blij als ik lees dat ik niet de enige ben die zich zo voelt.
En van de andere kant bedenk ik me vaak ook hoe goed ik het nu heb; ik moet niks en alles mag. Kan doen en laten wat ik wil, in mijn eigen tempo; moet ik nu maar erg bewust van genieten!!!

Groetjes Theolien (38 weken en 6 dagen)

Terug
Bovenaan