even lekker wezen shoppen!!!! Ik weer met mijn grote mond

Zo man en ik moesten zelf toch ook eindelijk eens nieuwe kleren, dus daar gingen we dan met wagen en al op pad. Maar ja, het eerste wat we kochten....
Kleertjes voor ons manneke. En die had natuurlijk niks meer.(kan ongeveer 2 weken vooruit zonder dat ik zou hoeven te wassen) maar 5 stuks halen en 2 betalen is natuurlijk wel erg verleidelijk. Dus toch maar gedaan. Maatje 74 weleenswaar, want 68 heeft hij genoeg. Van de week gewassen, 62 begint toch wel erg krap te worden. Zelfs zijn broekjes worden te kort. Uiteindelijk hadden we zelf ook nogal wat kleren te pakken en zijn voor de zomer weer klaar. Staan op den duur in een winkel en staat een meid met kinderwagen naast ons. Dus kijk in die wagen en zeg goh ze zijn denk ik ongeveer even oud. Zegt zij, is die van jullie ook bijna 5 maanden? Oeps die van ons is dus echt een reus. Hij is pas 10 weken. Wel heerlijk dat hij zo ontzettend tevreden in de wagen rond ligt te kijken en te kletsen. Hij begon pas met huilen op etenstijd. Fles gekregen en weer vrolijk de wagen in.Vanavond nog lekker uit eten geweest en kereltje lekker meegenomen.

haha leuk he denk je voor jezelf te gaan koop je eerst voor je mannetje hihi heel herkenbaar.
ooh wat fijn te lezen dat Tjerk ook al richting 68 gaat haha onze jochem is woe 11 weken en heeft nu toch echt al maatje 68....
En fijn joh dat hij zo tevreden is in de wagen en overal mee naar toe kan.....
Hier ook hoor onze jochem vind het prima in de wagen en ook om overal mee naar toe te gaan een heel verschil met onze floortje maar ja dat is nu ook helemaal goed gekomen met d'r 4 jaar!
Geniet van jullie mannetje

Liefs louise

Hoi,
Lekker hoor... hollands glorie ;-)
Hier was dat met de jongens ook zo, voor de 3mnd al 68, mn jongste zoon woog toen 7100gr,,haha, wat een verschil zo met zn zusje nu, die is nu bijna 6000gr, ben elke keer aan het kijken, groeit ze wel genoeg, ben zoveel meer gewend, maar ze doet het super voor een meisje ;-))

wat fijn zeg dat je geslaagd bent met shoppen mijn moeder heeft me ook al een paar kee meegevraagd mar zie het niet zo zitten om te gaan shoppen met 4 kids, dus moet het nog echt even plannen

Terug
Bovenaan