even lekker zeuren

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik moet even lekker zeuren hoor. Ben de reactie's van mensen zo zat!!!!
ik hoor wel 5 keer op een dag nou ben je wel zwanger?? je komt helemaal niets aan..
ok in het begin kon ik er nog wel tegen maar nu ben ik het zo zat en niet alleen dat ik wordt er echt onzeker van. Gisteren naar de gyn geweest en alles was goed ben nu 17 weken zwanger en de baby was gemiddeld. Dus ik zeg tegen hem is het erg dat ik niets aankom en ook mijn buik groeit niet moet hij lachen.
ik vindt het trouwens al helemaal niet leuk meer om naar het ziekenhuis te gaan want ik ben 2min binnen en kan weer gaan helemaal geen tijd voor je. Ik heb nu ook nog een hoge bloeddruk maar daar moest ik me maar niet zorgen over maken als hij nog hoger werd kreeg ik medicijnen. Ik maak me dus wel druk ik heb bij mijn eerste kindje hellp-syndroom gehad en ben al met 29 weken bevallen van een zoon die 875 gram woog. Mag ik me dan druk maken??

sorry hoor dat het echt een zeur verhaal is geworden maar ik moest het even kwijt zullen misschien ook wel de hormonen zijn.

groetjes,
marike

Hoi Marike,

Soms moet je gewoon even je verhaal kwijt, dat is geen zeuren hoor! Soms kunnen mensen zo bot zijn, echt niet leuk meer... Voor de zomer (toen ik nog helemaal niet zwanger was!) hebben 3 verschillende mensen in een week gevraagd of ik zwanger was, omdat ik wat was aangekomen! Ook niet echt leuk, haha!

Maar nu ben ik gelukkig zwanger - heel pril nog, 8 1/2 week - en voel me vreselijk beroerd... daar 'zeur' ik ook over, terwijl ik superblij ben dat ik zwanger ben. :)

Wat ik maar wil zeggen: dit forum is bedoeld om je verhaal kwijt te kunnen en om mensen te spreken die ook zoiets meemaken. Veel geluk met je kindje - en denk maar zo: hoe minder dik je buik wordt, hoe minder je straks aan de buikspieroefeningen moet! :)

klets maar even lekker van je af hoor. en soms zit het ook even allemaal niet mee.
echt, er komen betere tijden en die buik gaat heus groeien. en dan wordt ie vast heel mooi!
greet

Terug
Bovenaan