Even m'n ei kwijt...

Hoi meiden,

Vandaag gaat het niet zoals gepland. Wat een rustige dag met z'n drietjes moest worden is weer uitgelopen op mijn man die aan het werk is. Ik baal er behoorlijk van.

Door de weeks maakt hij lange dagen, is vaak niet thuis met eten en vaak ook niet om weltrusten te zeggen.

Vandaag zou hij iemand op Schiphol ophalen, maar die is meegekomen en ze zitten nu al de hele middag te vergaderen. Lotte was even met Opa uit, die komt zo thuis. Kortom, het zit er dik in dat Lotte en ik straks weer alleen moeten eten en alles. Niet echt het weekend wat ik me had voorgesteld, zeker als je weet dat ze morgenmiddag en avond ook weer aan het vergaderen zijn.

Ik had me gewoon op het weekend verheugd en daar blijft op deze manier weinig van over. Veel heeft vast te maken met het feit dat ik zwanger ben en met mijn hormonen wat overhoop lig. Daar word ik ook al een stuk sneller negatief van.

Sorry voor iedereen die haar man veel vaker / langer moet missen, zoals Evelien met uitzendingen en zo, maar toch voel ik me ook best alleen.

Groetjes, Marisa

He Marisa,

Je hoeft je tegen mij echt niet te veronderschuldigen hoor!!
Ik begrijp goed dat je je gefrustreerd voelt. Je had een bepaalde verwachting en keek er naar uit, en nu valt het in duigen, tuurlijk is het dan niet leuk dat je uiteindelijk in je eentje zit!

Misschien kun je voor morgen iets plannen dat je wat leuks met Lotte gaat doen buitenshuis. Dan ben je lekker bezig en heb je (welliswaar zonder man) toch een leuke dag gehad!

Evelien

Niks hormonen! Dit zou ik ook niet leuk vinden hoor! Mijn man is ook regelmatig in de avond en in het weekend aan het werk en af en toe heb ik het daar goed mee gehad. Het voelt als inbreuk op mijn privacy. Wat vind je man er zelf eigenlijk van? Trekt hij al dat extra werk nog?

gr.Ing

Hoi Marisa,

Wat vervelend zeg! En hormonen zal t niet aan liggen, ik zou dat normaal ook vervelend vinden.

Hopelijk heb je toch een leuk weekend met Lotte!

groetjes Maris

Daar zou ik ook echt van balen hoor, je verheugd je toch altijd op het weekend toch?

Nou misschien kunnen jullie er vandaag nog wat van maken.

groetjes chimene

Het is iets anders gegaan. Mijn man heeft wel thuis gegeten en we hebben Lotte in bad gedaan en hij was 's avonds ook thuis. Daar stond wel tegenover dat hij vanmorgen al om 11 uur de deur uit ging en met een beetje pech vanavond om 11.00 uur pas weer binnenkomt. Er is een klein kansje dat hij vanavond thuis eet en ook thuis is vanavond.

Ze zijn een nieuw bedrijf aan het opstarten en daar moet gewoon veel voor gebeuren. Als het aan hem ligt is hij ook liever thuis, maar het moet nu eenmaal. We hebben het er ook over gehad van tevoren en ik support hem ook wel, maar daarom hoef ik het niet altijd leuk te vinden, toch?

Met Lotte leuke dingen doen gaat al echt lastig, want ik ben al een stuk minder mobiel en heel snel moe. Lotte heeft zoveel energie en ik kan gewoon niet meer achter haar aanrennen. Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder naar het bos geweest, dan kon mijn moeder met haar spelen en zo. Ik was al moe van het wandelen.

Vanmiddag komt de vader van mijn man haar ophalen en gaan ze even lekker naar buiten. Lotte is gelukkig gek op alle opa's en oma's en in dit soort gevallen roep ik die er wel bij, want anders kan Lot echt haar energie niet kwijt. Daar baal ik wel van, voorheen ging ik gewoon lekker zelf dingen met haar doen, maar helaas gaat dat al niet meer. Daarom had ik juist gehoopt dat we iets met het hele gezin konden doen dit weekend. Nou ja, het is even niet anders.

Bedankt voor jullie lieve reacties en nieuwe reacties zijn altijd welkom!

Groetjes, Marisa

Hoi marisa
Leuk te lezen dat je opnieuw zwanger bent, hopelijk heb je deze keer minder last van je bekken
Ik zit momenteel in therapie bij het Roessingh, een revalidatiekliniek, voor mijn bekken
Op zich gaat het wel goed hoor, alleen duurt het allemaal zo lang

Maar over je man...mijn man is eigenlijk best veel thuis, hij werkt van 7.15 tot 16.00uur
Hij is dan meestal om 16.30 thus en we eten samen
Op dinsdag en vrijdag avond doet hij aan ninjutsu en verder is hij veel thuis
Heel af en toe gaat hij een weekendje of dag naar het westen (waar hij vandaan komt) om daar bij zn oude sportclub mee te trainen
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om een keer alleen te zijn
Ik kan me voorstellen dat jij graag wilt dat hij meer thuis was, ik zou dat denk ik ook hebben in jou geval, maar teveel thuis is ook weer niet lekker hahahaNou moet ik wel zeggen dat mijne net een maandje of 4 weer aan t werk is en daarvoor door omstandigheden een hele tijd bij de deur heeft gezeten
Misschien is t daarom dat ik het heerlijk vind als hij een keer iets voor zichzelf doet

Heel veel succes met je zwangerschap en weet je al wat het word deze keer?

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan