even maar

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Nou wil ik toch even zeuren, dan heb ik het maar gehad, kan ik weer verder met werken. :)

Zit nu op dag 38 en nog steeds geen spoor van ongi. Ben misselijk en duizelig, soms wel en soms geen ongi-gevoel, moe, zelfs na een goede nacht, die ik voor de verandering heb! Mijn gezicht zit onder de bultjes/pukkeltjes en alles voelt erg vet. Verder ben ik een halve kilo aangekomen door vocht vasthouden.

2 negatieve testen tot nu toe en ik begin er redelijk gefrustreerd van te raken. Ik weet dat ik geduld moet hebben en dat je lichaam wellicht nog moet wennen aan het feit dat je geen pil meer slikt, maar vorige maand was gewoon keurig 32 dagen!

Grom............

Zo, ik heb even mogen zeuren, dat lucht op.

Groetjes,
Jade

naar mijn idee is het toch echt wel raak voor je, maar ja wie ben ik, ik zit al in dubio nu ik een dag over tijd ben. Ik weet er helemaal niks van, maar wilde je gewoon even succes wensen, en anders moet je misschien even bij je huisarts laten testen. groetjes colleke

Hoi Jade,

Meid, ik lef met je mee! Als ik je "verschijnselen" lees denk ik dat het toch raak zou moeten zijn! Het klinkt in ieder geval alsof je hormionen flink aan het stoeien zijn. Het kan natuurlijk te maken hebben met het niet mer slikken van de pil. Maar ben het met je eens dat het allemaal behoorlijk frusti is dat afwachten!
Sterkte!

Zon

Hoi Colleke en Zon,

Bedankt voor het meeleven!
Wanneer ik zondag nog steeds niet ongesteld ben, ga ik nog maar eens testen, ik zit dan op dag 43.

Als die weer negatief is, dan wellicht inderdaad even langs de HA.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Jade

hi Jade, hier ook nog even een berichtje van mij.

Hang in there!!
Het is kl*te dat de testen nog steeds nega zijn maar wie weet...

Ik hoop voor je dat je zondag goed nieuws kan brengen.

Ik zelf ga zaterdag weer testen denk ik.

Sterkte met afwachten joh!

Liefs bieb.

Hoi Jade,

Wat een spanning zeg!!!
Ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is zo!!

Ik hoop voor je dat het inderdaad raak is!!
Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat het komt door het äfkicken"van de pil.

Ik duim voor je en laat snel weer iets weten??!!

Groetjes

Terug
Bovenaan