Even me ei kwijt meiden

Hee meiden,,

Ik woon nog thuis, en me vader kan maar niet begrijpen dat ik niet meer alles kan doen wat ik vroeger wel nog kon..
Gister vroeg die mezelf even een droger mee te tillen dat heb ik abrubd geweigerd, daarna was die meteen boos..
Heb hem uitgelegd waarom het niet meer kan maar hij wil gewoon niet luisteren.
Ik raak hier best wel gefrustreerd en gestresst door.
Meiden hebben jullie misschien tips hoe ik door bij hem kan dringen ? Heb al het mogelijke geprobeerd..

Gr meisje1990
 
Er zijn sites voor aankomende papa's, dat is misschien ook wel wat voor jou vader. Staan ook dingen in over wat de afkomende moeder meemaakt. Dat geeft misschien wat met begrip.

Succes!
 
ja , je kan hem ook een keer mee nemen naar de verloskundige/gyn en laat die het vertellen, of zeggen van joh mams deed het toch ook niet zij is ook zwanger geworden, maar is best moeilijk, mijn oa daar in tegen is heel anders en me ma ook, pfff die zeggen van je moet een kleinere stofzuiger kopen je mag van ons niet meer dat zware ding tillen van boven naar beneden hahahha

s6 ermee liefs
 
Hoi, hoever ben je in je zwangerschap? Ik weet niet precies wanneer je zware dingen niet meer mag tillen.....? de tip van "mam van sharon" is wel een goeie, je pa meenemen naar de vk. Misschien dat het voor hem dan echter lijkt en voelt hij er meer bij.
Ik hoop het voor je! Succes, groetjes Emm.
 
Terug
Bovenaan