Even me ei kwijt

Ik ben me rug en bekken zo zat..

Ik loop zins 2008 al met rug klachten maar na de zwangerschap is er veel erger geworden en ook me bekken doet niets meer

Nu zou ik 5weken intensieve therapie krijgen en daarna langzaam afbouwen..
Ben onderhand 8weken verder en zit nog steeds aan de 2x per week therapie.. En het gaat alleen maar slechter.. kan niet eens normaal ethan vast houden of een endje wandelen..

1x in de week worden de spieren in rug en billen(bekken) los gemasseerd en 1x in de week zit ik in de ori-gene stoel en word mijn bekken en rug in de juiste positie gedrukt tijdens de bewegingen..

En ben elke keer helemaal van de kaart door de pijn.. Ben al 2x onwel geworden door de pijn tijdens de massage..

Zo af en toe heb echt het gevoel dat ik er nooit meer af kom baal er zo ontzettend van

Tjee meid dat is ook allemaal wat, kan heel goed begrijpen dat je je zo voelt. Je word er moedeloos van idd.
Hoop dat je er vanaf kan komen.....
Kop op he

liefs louise

Das niet zo leuk... Ik ben bekend met rugklachten, heb al vanaf 2003 een wiples in mijn rug. mijn onderste rugwerfels zijn verschoven. 24/7 heb ik pijn. maar ben er inmiddels aan gewend. ik heb een half jaar moeten revalideren. en dan niet om de pijn weg te halen, maar om er mee leren om te gaan.

Hoop voor je dat de therapie nog enigsinds zijn vruchten afwerpt. en dat het weer beter met je gaat.

Oh meid wat vreselijk voor je dat de klachten aan blijven houden en zelfs verergeren, tjemig zo jong en je eigen zoon niet lekker vast kunnen houden bah,bah,bah.
Kop op meid en blijf moed houden!

Groetjes en liefs Dianne

ik moet zeggen dat ik een beetje weet wat je bedoeld.
ik heb februari vorig jaar een scooter ongeluk gehad (niet mijn fout) ben daardoor met mijn hoofd op de stoeprand terecht gekomen en mijn lichaam op straat. heb sindsdien een whiplash.
ben ervoor naar de fysio geweest maar het deed elke dag dat ik daarvandaan kwam alleen maar meer en meer pijn.
ook tijdens mijn zwangerschap heb ik er erg veel last van gehad. en nu nog steeds. kan wel met alicia lopen maar niet erg lang.
en als we gaan wandelen en moet met de kinderwagen omhoog moet ik dat helaas aan mijn vriend overlaten. ook al heeft hij ook een whiplash door fatale auto ongeluk.

ooh wat erg zeg, ik zou willen dat ik iem kon sturen die de pijn even van je overnam, vreselijk zeg. heel veel sterkte hoop echt dat het beter wordt, vaak is het in het begin allleen erger en daarna moet het beter worden

Je mag even lekker zeuren hoor. Snap het wel. Ben zelf helaas ook een grote rug- en nekpatient. (pas 17 jaar lang) Al die therapie die niet lijkt te werken. Het enige waar ik baat bij had was de chiroprakter. Die bezoek ik nu af en toe en dan blijft het dragelijk. Net als Anna-lovely heb ik er ook mee om moeten leren gaan. Er van af kom ik nooit en moet heel erg rekening houden met wat ik doe. Waterskien en achtbanen zitten er voor mij echt niet meer bij. Maar hoop echt dat je snel wat verlichting krijgt!

Terug
Bovenaan