Even me ei kwijt

sorry maar moet even van me af schrijven..

ik begin het nu toch best wel op me heupen te krijgen nu de maandag zo dichtbij komt..

had vanmiddag zelfs even een huildipje waar het vandaan kwam geen idee maar de onzekerheid werd me gewoon even te veel denk ik.

en wat vooral aan me knaagt is wat voor gevolg gaat het geven op de borstvoeding. ik ben zo bang dat om een of andere reden dat de bv terug loopt

Ik snap dat je de zenuwen krijgt meid! Zeker als je bv nog zo fijn gaat! Probeer de rust te bewaren, dat komt de bv ook ten goede...... (ik weet het ik heb makkelijk praten)
Ik ga voor je duimen maandag, hoe laat met je er zijn?
Heftig hoor, zou zelf ook erg nerveus zijn.......

Succes, ga eerst lekker genieten van je bioskoopje en je nachtje doorslapen ;-)

Liefz Esz

snap dat je idd helemaal zenuwachtig bent maar laten we positief blijven (altijd makkelijk voor een ander om te zeggen) wat esz zegt geniet eerst van je avondje samen en van het doorslapen, sterkte as maandag

ja ik blijf het ook psitief zien..

en het is nog af vragen of het avond nog wel door gaat.. ethan heeft zins vannacht koorts 38.7/38.6 ik vermoed dat er tanden/kiezen in het spel zijn want ow wat kwijlt hij op eens zeg..
en het bekende uit het niets beginnen te gillen/huilen

Och ja ik snap dat je zenuwachtig bent voor maandag probeer positief te blijven wat je van de week ook zei positief blijven want ethan merkt het ook als je niet lekker in je vel zit.
Ik steek hier maandag een Kaarsje voor je aan en zal aan je denken kop op hè!

Liefs

Terug
Bovenaan